پایان رقابت شرکت‌کنندگان در مسابقات بین‌المللی قرآن دبی
کد خبر: 4131319
تاریخ انتشار : ۱۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۹

پایان رقابت شرکت‌کنندگان در مسابقات بین‌المللی قرآن دبی

جلسات استماع اجرای شرکت‌کنندگان در بیست و ششمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم دبی در دهمین شب به پایان رسید.

به گزارش ایکنا به نقل از الخلیج، جلسات استماع شرکت‌کنندگان در بیست و ششمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم دبی در دهمین شب، شامگاه 14 فروردین به پایان رسید.

این مسابقات در سالن انجمن فرهنگ و علوم دبی برگزار شد و در آخرین شب از این رقابت‌ها، رئیس کمیته برگزاری، اعضای کمیته داوری، شماری از مسئولان اماراتی و جمعی از بینندگان حضور داشتند که از ابتدا فعالیت‌های این مسابقه را دنبال می‌کردند.

در دهمین شب از مسابقات بیست و ششمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم دبی، حمزه مستقیم از مراکش در رشته حفظ با روایت ورش از نافع و سیف محمدعلی از امارات، شریم ادریسا از توگو، لقمان پراچاکوا از بوروندی، عباس هادی عمر از کشور اتیوپی و عبدالله پاتل از پاناما در رشته حفظ به روایت حفص از عاصم به رقابت پرداختند.

عبدالله عایش، یکی از اعضای هیئت داوران مسابقات بین‌المللی قرآن دبی، از تلاش‌های فراوان کمیته برگزاری این جایزه در خدمت به قرآن کریم و همچنین حفظ، آموزش، چاپ و نشر آن قدردانی و خاطرنشان کرد: این تلاش‌ها در راستای موفقیت‌های حاصل شده در جایزه قرآن دبی است. این جایزه امروز به مسابقه مهم بین‌المللی بزرگی تبدیل شده که حافظان برجسته قرآن از سراسر جهان مایل به شرکت در این رقابت‌ها هستند.

شیخ جمال طه محمد الکمر، از اعضای کمیته داوری، از تلاش‌های انجام شده برای حمایت مالی از شرکت‌کنندگان قدردانی و تصریح کرد: جایزه بین‌المللی قرآن دبی پیشرفت زیادی داشته است چرا که در ابتدا در دو بخش شخصیت اسلامی سال و مسابقات قرآن برگزار می‌شد اما در حال حاضر در 14 رشته و با هدف خدمت به کتاب الهی در بخش‌های حفظ، چاپ و انتشار قرآن نیز فعالیت می‌کند.

انتهای پیام
captcha