رقابت 6 شرکت‌کننده در هفتمین روز از مسابقات قرآن دبی
کد خبر: 4130870
تاریخ انتشار : ۱۲ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۴

رقابت 6 شرکت‌کننده در هفتمین روز از مسابقات قرآن دبی

6 شرکت‌کننده در هفتمین روز از بیست و ششمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن دبی به رقابت پرداختند.

به گزارش ایکنا به نقل از الخلیج، فعالیت‌های هفتمین روز از بیست و ششمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم دبی در با حضور 6 شرکت‌کننده در سالن انجمن فرهنگ و علم منطقه الممزر دبی با حضور شماری از مقامات عالی امارات متحده عربی، شماری از اعضای هیئت‌های دیپلماتیک و کنسولی خارجی مستقر در این کشور و والدین شرکت‌کنندگان برگزار شد.

در این رقابت‌ها در بخش حفظ و در روایت حفص از عاصم، عبدالکریم فاکی ابراهیم از نیجریه، نوح عبدالله موسی از سودان، عبدالعزیز بن نور نسران از سلطان‌نشین برونئی، احمدزاده نعمان از تاجیکستان، حنظله قادری از ترینیداد و توباگو و احمد قونی از آفریقای مرکزی به رقابت پرداختند.

سعید عبدالله حرب، نایب رئیس کمیته سازمان‌دهی، نشان این جایزه را به هارون جنید، سفیر سلطان‌نشین برونئی در ابوظبی، ایشوف کمال‌الدین، سرکنسول جمهوری تاجیکستان در دبی، عبدالعزیز اودو بیلو، رایزن کنسولی سفارت نیجریه در ابوظبی و صادق علی السید احمد معاون سرکنسول جمهوری سودان در دبی و همچنین هندی عبدالله طاها رایزن فرهنگی سرکنسولگری جمهوری سودان در دبی تقدیم کرد.

 دریافت‌کنندگان نشان یادبود این مسابقات نیز به نوبه خود از تلاش‌های امارات متحده عربی در زمینه ترویج معارف قرآنی و خدمت به قرآن کریم تشکر و قدردانی کرده و برای شرکت‌کنندگان آرزوی موفقیت کردند.

انتهای پیام
captcha