جایگاه خود را در جبهه حق پیدا کنیم
کد خبر: 4131559
تاریخ انتشار : ۱۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۷
سردار آبنوش:

جایگاه خود را در جبهه حق پیدا کنیم

مشاور رئیس سازمان بسیج با بیان اینکه اقتدار ایران در سایه‌سار اسلام ناب و به برکت حضور دلاوران متبلور شده است،‌ گفت: حق و باطل همراه هم در حرکت هستند و باید جایگاه خود را در جبهه حق پیدا و به آن عمل کنید.

آبنوش، مشاور رئیس سازمان بسیج کشور

به گزارش ایکنا از کردستان، سردار سالار آبنوش، مشاور رئیس سازمان بسیج کشور، شامگاه گذشته، 15 فروردین در مراسم وداع با پیکر مطهر شهید مدافع حرم میلاد حیدری، گفت: قدرت و عظمت امروز ایران اسلامی نتیجه مجاهدت‌های میلاد و میلادهاست که دشمن به خوبی به این اقتدار که در سایه‌سار اسلام ناب و به برکت حضور این دلاوران متبلور شده، آگاه است.

مشاور رئیس سازمان بسیج بیان کرد: دشمن امروز به هر حربه‌ای متوسل می‌شود تا به عمر کوتاه خود حداقل یک روز اضافه کند و در همین رابطه با ایجاد شبهه‌هایی در فضای مجازی به دنبال ایجاد شک و تردید بین مردم ایران اسلامی است.

وی ادامه داد: یک عده که ذلیل و خودباخته هستند، همیشه به دنبال گفتگو با دشمن هستند، در حالیکه سازش با دشمن برای مسلمانان از صدر اسلام پذیرفتنی نبوده و نیست. ما اهل خشونت نیستیم، تمام وجود پیامبر ما رحمت و مهربانی بود اما در برابر کفار و پیروان کفر با اقتدار ایستادند و دشمنان را شکست دادند. پیامبر(ص) با منطق قدرت حکومت تشکیل داد و موفق نیز شد و ما نیز به پیروی از ایشان، ابتدا منطق قدرت را دنبال کردیم.

سردار آبنوش گفت: در گام اول انقلاب با وجود فراز و نشیب‌های بسیاری که وجود داشت؛ امامین انقلاب، قدرت منطق را مسلح به منطق قدرت کردند و امروز در سایه‌سار این منطق قدرت است که دشمن به دست‌بوسی می‌آید چراکه منطق قدرت ایران اسلامی را دشمن درک کرده و امروز در برابر این منطق به زانو در آمده است.

مشاور رئیس سازمان بسیج افزود: امروز در کشورهای اروپایی و آمریکایی هیئت مذهبی تشکیل شده و پیروان مکتب اهل بیت در حال گسترش هستند و شمار مسلمانان در جهان افزایش یافته است و این حاصل خون جوانان مسلمانی است که با تأسی از مکتب اهل بیت(ع) و مکتب امام راحل(ره) در راه مبارزه با دشمن قدم برداشته‌اند.

وی با اشاره به اینکه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، شهسوار واقعی اسلام است، بیان کرد: این شهسوار اسلام هزاران میراث در جهان اسلام و ایران را از مذاهب مختلف تربیت کرده است.

سردار آبنوش در ادامه گفت: ما ملت ایران و امت اسلام به دنبال شیعه و سنی نیستیم و باید با تکیه بر اشتراکات بسیار، حواسمان جمع باشد که اگر منطق قدرت نداشتیم با خبیثان این عالم نمی‌شود با گفتمان کنار آمد.

وی افزود: بر خود ببالید که به برکت وجود میلاد حیدری، خطه شیرمردی هستید که در مصاف با خبیث‌ترین انسان‌های روی زمین به نبرد رفته و تمام ستون فقرات کفر را به لرزه درآورده‌ و به خون خود آغشته شده است. دشمنی که از ما سیلی خورده و شیرازه آن را از هم پاشیده است و روزی از نیل تا فرات حرف می‌زد، امروز در حفظ موجودیت خود گرفتار شده است و از هر حربه‌ای استفاده می‌کند تا شاید به طول عمر کوتاه نجسش اضافه کند.

مشاور رئیس سازمان بسیج در پایان یادآور شد: حق و باطل همراه هم در حرکت هستند و زمانی ارزش پیدا می‌کنید که جایگاه خود را در جبهه حق پیدا و به آن عمل کنید.

انتهای پیام
captcha