برگزاری مراسم وداع با شهید مدافع حرم در قروه
کد خبر: 4131572
تاریخ انتشار : ۱۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۶

برگزاری مراسم وداع با شهید مدافع حرم در قروه

مردم شهیدپرور قروه با میلاد حیدری، شهید مدافع حرم که به دست رژیم جنایتکار اسرائیل در سوریه به شهادت رسید، شامگاه گذشته، 15 فروردین در مسجد جامع قروه وداع کردند.

مراسم وداع با شهید میلاد حیدری

به گزارش ایکنا از کردستان، مراسم وداع با شهید میلاد حیدری از شهدای مدافع حرم استان کردستان با حضور جمع کثیری از مردم شهرستان قروه شامگاه گذشته، 15 فروردین در مسجد جامع این شهرستان برگزار شد.

حجت‌الاسلام عابدین رستمی، امام جمعه قروه در این مراسم گفت: یکی از افتخارات مردم شهرستان قروه در دهه 90 تقدیم بیش از ۴۰ شهید والامقام به انقلاب اسلامی بوده است که دو شهید عزیز این شهرستان از شهدای مدافع حرم هستند.

وی با تبریک و تهنیت به خانواده شهید که امروز مفتخر به داشتن چنین شهیدی هستند، افزود: شهید به وجه‌الله نگاه می‌کند و آن مقام عالی را می‌بیند و این افتخار شهدا است.

امام جمعه قروه با اشاره به اینکه کردستان سرزمین مجاهدت‌های خاموش و ایثار و فداکاری است، افزود: کردستان همان سرزمینی است که وجب به وجب آن آغشته به خون شهدا است و قبل از اینکه سپاه پاسداران در این استان تشکیل شود این پیشمرگان مسلمان کُرد بودند که در برابر ضد انقلاب ایستادند و امروز راه همان راه است و فرزندان این سرزمین همچنان در راه دین پایدار و ثابت قدم هستند.

پیکر این شهید والامقام ساعت ۱۰ صبح امروز، ۱۶ فروردین بعد از تشییع از مقابل سپاه قروه تا میدان شهید سلیمانی این شهر به زادگاهش روستای وینسار منتقل خواهد شد.

یادآور می‌شود؛ پاسدار رشید اسلام میلاد حیدری، از مدافعان حرم سحرگاه جمعه، 11 فروردین مصادف با نهم ماه مبارک رمضان، در حمله جنایتکارانه رژیم صهیونیستی در حوالی دمشق سوریه به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

انتهای پیام
captcha