اعلام اسامی برترین‌های بیست‌ و ششمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن دبی + فیلم
کد خبر: 4131646
تاریخ انتشار : ۱۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۱

اعلام اسامی برترین‌های بیست‌ و ششمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن دبی + فیلم

در مراسمی از برگزیدگان بیست و ششمین دوره مسابقات بین‌المللی حفظ قرآن کریم دبی تجلیل به عمل آمد.

به گزارش ایکنا به نقل از خبرگزاری امارات، مراسم تجلیل از برگزیدگان بیست و ششمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن دبی شب گذشته، 15 فروردین برگزار شد. در این مراسم شیخ محمد بن راشد بن محمد بن راشد آل مکتوم، معاون حاکم امارات از احمد عمر هاشم، رئیس سابق دانشگاه الازهر که به عنوان شخصیت برتر اسلامی سال در این مسابقات برگزیده شد تقدیر کرد.

در این مراسم از خدمات احمد عمر هاشم در عرصه دفاع و خدمت به دین قدردانی شد و رئیس و اعضای هیئت داوران جایزه نیز توسط شیخ محمد مورد تقدیر قرار گرفتند.

در پایان این رقابت‌ها صالح احمد از بنگلادش نفر اول، عباس هادی عمر از اتیوپی نفر دوم و خالد البرکانی از عربستان سعودی به عنوان برنده سوم این مسابقات معرفی شدند.

همچنین نورالدین از کامرون و فتوی هادی مولانا از اندونزی به‌طور مشترک چهارم شدند. عبدالعلیم عبدالرحیم محمد حاجی از کنیا ششم، محمد حاج اسعد از سوریه و محمد عبده احمد قاسم از یمن مشترکاً هفتم و عبدالعزیز بن نور نسران از برونئی و حمزه مستقیم از مراکش به طور مشترک مقام نهم را بدست آوردند.

فعالیت بیست و ششمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن‌ کریم دبی با حضور ۶۵ حافظ قرآن کریم از جمعه، ششم فروردین 1402 آغاز شد.

احمد بن حمود الرویثی از عربستان سعودی، رئیس کمیته داوران و سالم الدوبی از امارات، شیخ عبدالله عیش از مراکش، جمال فاروق از مصر، احمد میان تاهومی از پاکستان و شیخ شعیب مجیب الحق از بنگلادش اعضای کمیته داوری این مسابقات بودند.

انتهای پیام
captcha