تقدیر چهره‌های شاخص قرآنی از برنامه محفل + سند
کد خبر: 4131846
تاریخ انتشار : ۱۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۴

تقدیر چهره‌های شاخص قرآنی از برنامه محفل + سند

جمعی از فعالان قرآنی کشور طی نامه به رئیس سازمان صدا و سیما از تلاش‌های این سازمان در ساخت برنامه تلویزیونی محفل تقدیر کردند.

تقدیر اساتید و چهره‌های شاخص قرآنی از برنامه تلویزیونی محفل + سند

به گزارش ایکنا، جمعی از اساتید، مسئولان و چهره‌های شاخص قرآنی کشور، طی نامه‌ای خطاب به «پیمان جبلی» رئیس سازمان صدا و سیما از تلاش‌های رسانه ملی برای تولید برنامه قرآنی «محفل» تقدیر کردند. در متن این نامه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

« اِنَّ هَذَا الْقُرْآنَ یِهْدِی لِلَّتِی هِیَ أَقْوَمُ»

اگرچه در سال‌های پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، تلاش‌های فراوانی از سوی رسانه ملی در راستای تولید محتوای دینی و ترویج فرهنگ و معارف قرآن کریم صورت پذیرفت که جای مسرت و شادمانی دارد لکن بحمدالله والمنه در ماه مبارک رمضان سال جاری برنامه تلویزیونی محفل که درلحظات منتهی به افطار، از شبکه سوم سیما در حال پخش است، شکل‌گیری نگاه عمیق‌تر و دغدغه‌‌ای جدی‌تر را در زمینه تولیدات محتوای قرآنی نوید می‌دهد.

برنامه‌ای که با محوریت قرآن کریم تلاش می‌کند تا با رویکردی جذاب و دلنشین، مفاهیم عمیق و تعالیم انسان‌ساز این کتاب آسمانی را در جامعه منتشر سازد.

همچنین، به‌کارگیری ایده‌های بدیع و خلاقانه در ساخت این اثر ارزشمند که در نوع خود موجب شکل‌گیری سبک جدیدی در تولید برنامه‌های قرآنی شده، تأثیر مضاعفی در مقوله استقبال مخاطبین این برنامه داشته است.

همچنین از دیگر وجوه تمایز و ویژگی‌های برنامه محفل می‌توان به پرداختن این برنامه به شاخه‌های متنوعی چون قرائت، تفسیر، حفظ، ترجمه، مفاهیم و همخوانی با حضور کارشناسان مجرب و حضار علاقه‌مند در محیطی شاد و معنوی اشاره کرد.

لذا جمعی از اساتید و کارشناسان حوزه قرآن و علوم قرآن بر آن شدیم تا به نمایندگی از جامعه قرآنی و مردم مسلمان ایران اسلامی، مراتب تقدیر و تشکر خود را به سبب تولید و پخش برنامه محفل به متولیان و دست اندرکاران مربوطه و زحمت کشان سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران اعلام کنیم.

امید است که این اقدام، سرآغاز بر اهتمام و توجه بیشتر در زمینه تولید محتواهای جذاب و تأثیرگذار قرآنی در شبکه‌های مختلف رسانه ملی شود.

این نامه از سوی حج‌الاسلام سیدمهدی خاموشی، رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه، محمد قمی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، محمد حاج ابوالقاسم، عضو مجلس خبرگان رهبری، محمدتقی میرزاجانی، معاون اجرایی شورای ‌عالی قرآن، تقی‌زاده، رئیس سازمان دارالقرآن‌الکریم، قاسم‌تبار، احمد حاجی‌شریف، حسینعلی شریف، محمدعلی خواجه‌پیری، محمد خاکساری، عباس سلیمی، مهدی قره‌شیخ‌لو، حسن ربیعیان، محمدرضا خرمیان، مجید زکی‌لو، سعید زکی‌لو، محمد بادپا، منصور آقامحمدی، محمد انجم‌شعاع، جعفر فردی، محمدحسین محمدزاده، محمدرضا پورمعین، علی‌اکبر ملکشاهی، سعید پرویزی، حمیدرضا احمدی‌وفا، رحیم قربانی، کریم دولتی، سیفی، حمید مجیدی‌مهر و چاووشی از جمله چهره‌های شاخص قرآنی امضا کننده این نامه هستند.

تقدیر اساتید و چهره‌های شاخص قرآنی از برنامه تلویزیونی محفل + سندتقدیر اساتید و چهره‌های شاخص قرآنی از برنامه تلویزیونی محفل + سند

انتهای پیام
captcha