برنامه‌های روز قدس در لرستان اعلام شد
کد خبر: 4131948
تاریخ انتشار : ۱۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۲

برنامه‌های روز قدس در لرستان اعلام شد

رئیس شورای هماهنگی تبلغات اسلامی لرستان برگزاری جلسات تبیینی و روشنگری با موضوع فلسطین در صدا و سیما، برپایی نمایشگاه در خصوص فلسطین و محور مقاومت و برگزاری موکب‌های فرهنگی را از برنامه‌های تدارک دیده شده برای روز قدس در استان اعلام کرد.

حجت‌الاسلام سیدلطف‌الله حیات‌الغیب، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، حجت‌الاسلام سیدلطف‌الله حیات‌الغیب، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان در جلسه هماهنگی برگزاری برنامه‌های راهپیمایی روز قدس که امروز، ۱۷ فروردین‌ماه با حضور مسئولان دستگا‌های اجرایی و فرهنگی استان لرستان در خرم‌آباد برگزار شد، گفت: برگزاری جلسات تبیینی و روشنگری با موضوع فلسطین در صدا و سیمای استان لرستان، برپایی نمایشگاه در خصوص فلسطین و محور مقاومت و برگزاری موکب‌های فرهنگی از جمله برنامه‌های تدارک دیده شده برای روز قدس در استان است.

وی، شعار محوری روز قدس امسال را «فلسطین، محور وحدت جامعه اسلام و قدس در آستانه آزادی» اعلام کرد و با اشاره به آمادگی استان برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر برنامه‌های روز قدس، از هم‌استانی‌ها خواست در راهپیمایی روز قدس شرکت کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان لرستان، گفت: راهپیمایی روز قدس در خرم‌آباد ساعت ۱۰:۳۰ صبح از میدان شهدا به سمت سه راه الشتر و سپس مصلی الغدیر با اقامه نماز جمعه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha