انتشارات مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی با 110 عنوان کتاب به نمایشگاه قرآن آمد
کد خبر: 4132342
تاریخ انتشار : ۱۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۸

انتشارات مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی با 110 عنوان کتاب به نمایشگاه قرآن آمد

انتشارات مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم با 110 عنوان کتاب از مجموع 400 عنوان کتاب مجمع حضور دارد که تقریبا 20 عنوان آن از تازه‌های نشر است.

انتشارات مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامیفریدون براتی، مسئول اداره انتشارات مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در بخش نشر مکتوب و دیجیتال سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم در گفت‌وگو با ایکنا ضمن بیان این مطلب گفت: در این نمایشگاه با 110 عنوان کتاب از مجموع 400 عنوان کتاب مجمع حضور پیدا کردیم.

وی با اشاره به اینکه تقریبا 20 عنوان تازه نشر را برای عرضه، همراه داریم، اظهار کرد: العطرالوردی، خلافت ولی فقیه تحقق بخش امت واحده، وحدت مذاهب اسلامی در منظومه فکری مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله امام خامنه‌ای، فلسطین از نهر تا بحر (مجموعه مقالات اجتماعی ـ سیاسی)، الامةالاسلامیة الواحده و رابطه البلدان الاسلامیه، امت واحده اسلامی واتحادیه کشورهای اسلامی، فلسطین از مهد، الحجاب و گزیده‌ای از اندیشه برخی شخصیت‌های تقریبی و ...  از جمله این تازه‌ها هستند.

فریدونی اضافه کرد: بازدیدکنندگان می‌تواند از تخفیف 40 درصدی این غرفه استفاده کنند اما امسال بخش اطلاع‌رسانی به خوبی در سی‎ امین نمایشگاه بین‌المللی قرآن نیست بطوری که هرساله امکانات و تبلیغات مناسب بیرون از سالن‌ها بود که امسال این موضوع خیلی ملموس نیست.

یادآور می‌شود، سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم با شعار «می‌خوانمت» تا 26 فروردین از ساعت 17 تا 24 در مصلای امام خمینی(ره) پذیرای علاقه‌مندان است. 

انتهای پیام
captcha