محفل انس با قرآن کریم و ضیافت افطاری دارالقرآن الکریم سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان، 21 فروردینماه مصادف با نوزدهمین روز از ماه مبارک رمضان با حضور حجتالاسلام سیداحمدرضا شاهرخی، نماینده ولی فقیه در لرستان و مرتضی کشکولی، فرمانده سپاه لرستان در حسینیه حبیب بن مظاهر خرمآباد برگزار شد.