راهپیمایی روز قدس در 100 نقطه شهری و روستایی استان مرکزی برگزار می‌شود
کد خبر: 4133401
تاریخ انتشار : ۲۲ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۳

راهپیمایی روز قدس در 100 نقطه شهری و روستایی استان مرکزی برگزار می‌شود

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی از برگزاری راهپیمایی روز قدس در 100 نقطه شهری و روستایی خبر داد و افزود: این مراسم جمعه، 25 فروردین با سخنرانی آیت‌الله تلخابی برگزار می‌شود.

راهپیمایی روز قدس

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی، حجت‌الاسلام هادی خلیلی، رئیس این نهاد در استان، گفت: با توجه به وضعیت تقویمی ماه مبارک رمضان و احتمال تلاقی اعلام عید سعید فطر، راهپیمایی روز قدس امسال در جمعه ۲۵ فروردین‌ماه جاری در 100 نقطه شهری و روستایی برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: ابتکار راهبردی جهانی و تاریخی حضرت امام خمینی(ره) در نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس، به نقطه عطفی در مسیر مبارزات ملت فلسطین علیه رژیم جعلی، اشغالگر، غاصب فلسطینی و حمایت امت اسلامی و ملل، جوامع حق طلب، آزادیخواه و ظلم‌ستیز از مظلومان فلسطینی تبدیل شده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی، با دعوت از اقشار مختلف مردم مؤمن و روزه‌دار این استان برای حضور پرشور و انقلابی در راهپیمایی روز جهانی قدس و اعلام همبستگی با ملت مظلوم فلسطین، افزود: راهپیمایی روز قدس در شهر اراک از ساعت 10:30 صبح جمعه، ۲۵ فروردین‌ماه از محل میدان شهدا آغاز و در مسیر خیابان شهید رجایی، خیابان ۱۷ شهریور، خیابان دکتر حسابی به سمت مصلای بیت‌المقدس انجام می‌شود.

حجت‌الاسلام خلیلی اظهار کرد: سخنران ویژه راهپیمایی روز قدس، آیت‌الله مجید تلخابی، عضو مجلس خبرگان رهبری است و پس از پایان این آیین، نماز عبادی ـ سیاسی جمعه اقامه می‌شود.

وی یادآور شد: قبل از آغاز راهپیمایی، تجمع کودکان و نوجوانان اراکی در حمایت از فلسطینیان با عنوان «القدس لنا» از ساعت 9:30 در محل میدان شهدا با اجرای ویژه برنامه‌های فرهنگی ـ هنری و همخوانی گروه‌های سرود برگزار می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلغیات اسلامی استان مرکزی افزود: بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته در طول مسیر راهپیمایی شهرهای مختلف استان، بیش از ۴۰ غرفه و نمایشگاه همراه با اجرای برنامه‌های فرهنگی، هنری، نقاشی کودکان، پاسخگویی به شبهات و سؤالات شرعی و نمایش‌های عروسکی برپا می‌شود.

خلیلی بیان کرد: برگزاری نشست‌های روشنگری و تبیینی در ۲۰۰ مسجد استان در روزهای منتهی به قدس، اجرای سرودهای پاتوقی، برپایی نمایشگاه عکس، کاریکاتور و اینفوگرافی با موضوع انتفاضه قدس، راه‌اندازی کاروان دوچرخه‌سواری ویژه دانش‌آموزان، برگزاری مسابقات و پویش‌های مختلف در فضای مجازی از دیگر برنامه‌ها است.

وی با محکوم کردن جنایت اخیر رژیم جلاد و اشغالگر صهیونیستی در هتک حرمت قبله‌گاه اول مسلمین جهان و لشکرکشی علیه فریضه اعتکاف و حمله به معتکفین و نمازگزاران روزه‌دار در ماه مبارک رمضان، تأکید کرد: بی‌تردید مردم انقلابی استان مرکزی همگام با ملت بزرگ و همیشه در صحنه ایران اسلامی و همه ملل مسلمان و آزادی‌خواه جهان با حضور پرشور خود در راهپیمایی روز جهانی قدس، پاسخ کوبنده‌ای به جنایات صهیونیست‌ها می‌دهند.

انتهای پیام
captcha