نگاهی به فعالیت رمضانیه مهد قرآن شهید مطهری آبادان
کد خبر: 4135006
تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۴

نگاهی به فعالیت رمضانیه مهد قرآن شهید مطهری آبادان

مهد قرآن شهید مطهری(ره) آبادان در ایام ماه مبارک رمضان برنامه‌ جزء‌خوانی و ترتیل قرآن و همچنین محافل انس با قرآن را برگزار کرده است.

مهد قرآن شهید مطهری(ره) آبادانزهرا فوارق، مدیر مهد قرآن شهید مطهری(ره) آبادان در گفت‌وگو با ایکنا، به ارائه برنامه‌های رمضانیه‌ این مؤسسه پرداخت و گفت: در ایام ماه مبارک مراسم جزء‌خوانی و ختم قرآن به صورت روزانه با حضور قرآن‌آموزان در حال برگزاری است. این مراسم روز 27 فروردین‌ (مصادف با روز بیست و پنجم ماه مبارک) ساعاتی پیش از اذان مغرب و عشا به وقت آبادان در پارک مجاور مهد و با دعوت از شجاع زویدات، حافظ کل قرآن و دو قاری نوجوان و ضیافت افطاری برگزار شد.

وی ادامه داد: همچنین همزمان با ایام ولادت امام حسن مجتبی(ع) محفل انس با قرآن همراه با ضیافت افطاری ساده و تجلیل از چهار دانش‌آموز حافظ دارنده رتبه در مسابقات قرآن دانش‌آموزی در رشته‌های حفظ جزء سی‌ام و حفظ سه جزء برپا شد.

فوارق اضافه کرد: در نظر داریم تا محفل انس با قرآن و مراسم جشنی را پس از تعطیلات عید فطر از سوی مؤسسه مهد قرآن با همکاری مؤسسه قرآنی فدک حریم یاس و مشارکت مؤسسه فاطمیه(س) با تجلیل از قرآن‌آموزان، برگزاری مسابقه حفظ و ارزیابی محفوظات و... برگزار کنیم.

یادآور می‌شود، مهد قرآن شهید مطهری در سال ۱۳۷۶ با همت جمعی از بانوان قرآنی در شهرستان آبادان تأسیس شده است و تحت نظارت مؤسسه کشوری مهد قرآن به فعالیت خود ادامه داده است.

این مجموعه دارای فعالیت‌های آموزشی شامل حفظ عمومی، تخصصی و موضوعی، ترجمه و مفاهیم قرآن به همراه بیان احکام اسلامی، تفسیر و …  در تمامی رده‌های سنی (نونهالان از گروه سنی 5 سال، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان) است.

مهد قرآن شهید مطهری(ره) آبادان

مهد قرآن شهید مطهری در آبادان، خیابان آیت‌الله طالقانی، خیابان جامی، بن‌بست اول قرار دارد و علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره ۵۴۲۲۳۲۷۴-۰۶۱ در ارتباط باشند.

انتهای پیام
captcha