محفل انس با قرآن و تجلیل از نفرات برگزیده مرحله مقدماتی مسابقات «بهار در بهار» همزمان با روزهای پایانی ماه مبارک رمضان در شرکت انتقال گاز ایران برگزار شد. 
به گزارش ایکنا، همزمان با روزهای پایانی ماه مبارک رمضان، محفل انس با قرآن کریم در شرکت انتقال گاز ایران برگزار شد.
در این مراسم که بعد از نماز و ظهر و عصر آغاز شد، حمیدرضا احمدی وفا، نفر اول مسابقات بینالمللی قرآن کریم و خادم و مؤذن حرم امام رضا(ع) به تلاوت آیات نورانی و پربرکت قرآن کریم پرداخت.
این محفل با حضور مسئولان، کارکنان و تعدادی از خانوادههای شرکت انتقال گاز ایران برگزار شد که در پایان از نفرات برگزیده مرحله مقدماتی مسابقات قرآن و نهجالبلاغه «بهار در بهار» تجلیل به عمل آمد.
انتهای پیام