برپایی ضیافت افطار در مؤسسه قرآنی نورالبیان
کد خبر: 4135737
تاریخ انتشار : ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۵:۳۹

برپایی ضیافت افطار در مؤسسه قرآنی نورالبیان

مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت «نورالبیان» شوش سفره ضیافت افطاری با عنوان «ضيوف الرحمن» در ماه مبارک رمضان ویژه قرآن‌آموزان را برپا کرد.

مؤسسه قرآنی نورالبیانعلی حمزه، مدیر مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت نورالبیان شوش در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان با بیان اینکه این مؤسسه، سفره ضیافت افطاری با عنوان «ضيوف الرحمن» در ماه مبارک رمضان ویژه قرآن آموزان برگزار کرد، گفت: این برنامه قرآنی و فرهنگی با شرکت ۱۳۰ نفر از قرآن آموزان موسسه نورالبیان به ویژه روزه اولی ها در حسینیه حیدریه شوش برگزار شد.

وی اظهار کرد: در این برنامه علاوه بر تلاوت قرآن، اجرای گروه همخوانی قرآن کریم، مسابقه پرسش و پاسخ و همچنین بیان آموزه های دینی و تربیتی با زبان قصه به همراه اعطای جوایز صورت گرفت.

حمزه افزود: قرآن آموزان پس از اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء به امامت حجت الاسلام عارف ال کثیر، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان شوش، میهمان ضیافت افطار شدند.

مدیر مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت نورالبیان شوش بیان کرد: این قبیل فعالیت‌ها شیرینی و حلاوت زندگی قرآنی را نزد قشر نوجوانان بیشتر می‌کند و زمینه رشد دینی و تقویت ایمان آنان را فراهم می کند.  در اینجا لازم است از حمایت تمامی خیرین به ویژه موسسه خیریه ال یاسین و اداره تبلیغات اسلامی شوش تشکر و قدردانی کنم.

انتهای پیام
captcha