قاریان ارشد مصری تجلیل شدند
کد خبر: 4136435
تاریخ انتشار : ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۱

قاریان ارشد مصری تجلیل شدند

اتحادیان قاریان و حافظان قرآن کریم مصر از قاریان ارشد عضو این اتحادیه برای تلاش‌های آنها در ماه مبارک رمضان و خدمت عالی به مردم مصر تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش ایکنا به نقل از صدی البلد، اتحادیه قاریان و حافظان قرآن کریم، به ریاست شیخ محمد صالح حشاد شیخ قاریان مصری، از قاریان ارشد عضو این اتحادیه به دلیل اقدامات عالی آنها در ماه مبارک رمضان و خدمت عالی به مردم و قرآن کریم تقدیر و تشکر کرد.

شیخ حشاد، در ادامه افزود: قاریان عضو این سندیکا بهترین عملکرد را در ماه مبارک رمضان و در راستای اجرای برنامه‌های تعیین شده از سوی وزارت اوقاف مصر داشتند و در طول این ماه مبارک مساجد سراسر کشور از خدمات این قاریان بهره‌مند شدند.

برپایی محافل قرآنی با حضور قاریان، اقامه نماز جماعت و محافل ختم و تفسیر قرآن، برپایی دروس مرتبط به اندیشه اسلامی برای زنان و جوانان در مساجد، اقامه نمازهای ویژه ماه مبارک رمضان، برگزاری محافل حدیث و سیره نبوی، برگزاری برنامه‌های ویژه شب‌های قدر و همچنین برنامه‌های ویژه افطار در مساجد مختلف کشور از مهم‌ترین این اقدامات بوده است.

 به گفته وی پس از ماه مبارک رمضان محافل ویژه تلاوت قرآن کریم در مساجد بزرگ قاهره از سوی قاریان ارشد مصر به روال گذشته خود برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha