خادمیاران رضوی از ارتباط‌گیری با نسل جوان غفلت نکنند
کد خبر: 4138784
تاریخ انتشار : ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۷
حجت‌الاسلام مروی:

خادمیاران رضوی از ارتباط‌گیری با نسل جوان غفلت نکنند

تولیت آستان قدس رضوی گفت: در کنار فعالیت‌های امدادرسانی و معیشتی به اقشار کم‌برخوردار، نباید از مسائل فرهنگی غفلت کرد؛ نسل جوان امروز نیازمند آشنایی با هویت اسلامی و ملی خویش است، لذا خادمیاران رضوی از ارتباط گیری با نسل جوان غفلت نکنند.

حجت‌الاسلام احمد مروی تولیت آستان قدس رضویبه گزارش ایکنا از همدان، به نقل از روابط عمومی نمایندگی آستان قدس رضوی در استان همدان، حجت‌الاسلام احمد مروی، تولیت آستان قدس رضوی، روز گذشته، 15 اردیبهشت‌ماه، در جمع خادمیاران رضوی استان همدان در سالن اجتماعات باغ موزه همدان اظهار کرد: خادمیاران رضوی در کنار فعالیت‌های اجتماعی باید در عرصه ترویج گفتمان دینی و انقلابی فعالیت کنند.

وی افزود: در کنار فعالیت‌های امدادرسانی و معیشتی به اقشار کم‌برخوردار، نباید از مسائل فرهنگی غفلت کرد؛ نسل جوان امروز نیازمند آشنایی با هویت اسلامی و ملی خویش است.

مروی با اشاره به اینکه امروز دشمنان هنجارها و ارزش‌های ملت ایران را هدف قرار داده و جنگی تمام عیار علیه نوجوان و جوان ما آغاز کرده‌اند، اظهار کرد: در این مسیر از تمام ابزارهای ارتباطی استفاده می‌کنند، برای مواجهه و مقابله با چنین هجمه‌ای نیازمند بهره‌گیری از همین ابزارها، همراه با منطق و استدلال هستیم.

تولیت آستان قدس رضوی بیان کرد: جوانانی که گرفتار ناهنجاری‌های اجتماعی شدند فرزندان اسلام هستند و ما نمی‌توانیم در برابر آن‌ها بی‌اعتنا باشیم؛ ما در برابر این جوانان وظیفه داریم؛ لذا کانون‌های خادمیاری باید از ظرفیت مقدس نام امام رضا(ع) استفاده و با احترام، گوش شنوا، زبان و ادبیات مناسب با نسل جوان ارتباط بگیرند.

وی یادآور شد: مطالعه و تشویق به مطالعه از دیگر مسائل مهم فرهنگی است، مطالعه کتاب‌های زندگی‌نامه و خاطرات شهدا و کتبی که به تاریخ استعماری غرب می‌پردازد می‌تواند بسیار اثرگذار بوده و جنبه تربیتی بالایی دارند.

انتهای پیام
captcha