همه آحاد جامعه در تحقق اهداف نظام تعلیم و تربیت سهیم هستند
کد خبر: 4139343
تاریخ انتشار : ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۸
مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل:

همه آحاد جامعه در تحقق اهداف نظام تعلیم و تربیت سهیم هستند

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل با بیان اینکه آموزش و پرورش به عنوان گسترده‌ترین دستگاه اجرایی، بیشترین سطح تعامل و تماس با آحاد جامعه و حاکمیت دارد، افزود: همه در تحقق اهداف متعالی تعلیم و تربیت و توسعه نظام آموزشی سهیم هستند.

تحقق اهداف نظام تعلیم و تربیتبه گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان سرعین، کلام اله صفری، مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل، ۱۸ اردیبهشت ماه در همایش گرامیداشت مقام معلم شهرستان سرعین، از زحمات و مساعی تمامی تلاشگران حوزه تعلیم و تربیت بالاخص معلمان تشکر و قدردانی کرد.

صفری با اشاره به اینکه دو مولفه‌ی تعقل و منطق اصول اساسی کار معلمی هستند، افزود: اگر از ظرفیت معلمان در سطح جامعه به نحو احسن بهره‌برداری شود، عالی‌ترین چشم‌انداز‌ها و بهترین افق‌ها برای جامعه متصور خواهیم بود.

وی با تاکید بر اینکه معلمان با تمامی جریانات جامعه درگیر هستند، گفت: با توجه به جریان‌ساز و تاثیرگذار بودن معلمان در جامعه، در جریانات اخیر کشور دشمنان با تمام توان با هدف به انحراف کشاندن مسیر متعالی این قشر ارزشمند به میدان آمدند که بار دیگر با شکست سختی مواجه شدند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان در رابطه با رتبه‌بندی معلمان و نحوه رسیدگی به اعتراضات اظهار کرد: از میان ۱۸۵۰۰ فرهنگی استان، ۱۷۰۰۰ نفر از آنان رتبه بندی شده اند و طبق آمار رسمی و بررسی میزان ثبت اعتراضات به رتبه‌های دریافتی، ۸۵ درصد رضایت‌مندی را نشان می‌دهند.

صفری اطمینان خاطر داد: بررسی اعتراضات نیز بر اساس تحقق عدالت اجتماعی و در راستای احقاق حقوق واقعی و جلوگیری از تضییع حق همکاران انجام خواهد شد.

وی ابراز امیدواری کرد: با الحاق متمم‌های بیشتر به قانون رتبه‌بندی و اجرای بهینه‌تر و کیفی‌تر این قانون، هیچ معلم بدون رتبه‌ای در سطح استان نباشد.

وی در پایان ضمن قدردانی از زحمات فرماندار شهرستان، مدیریت آموزش و پرورش و خیّرین مدرسه ساز گفت: امید است با بهره‌برداری از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های موجود در شهرستان سرعین، مدیریت آموزش و پرورش شهرستان در شاخص‌های توسعه همه‌جانبه به عنوان دستگاه برتر در سطح ملی باشد.

انتهای پیام
captcha