درخشش دانشگاه علوم پزشکی البرز در جشنواره قرآن وزارت بهداشت
کد خبر: 4139359
تاریخ انتشار : ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۶

درخشش دانشگاه علوم پزشکی البرز در جشنواره قرآن وزارت بهداشت

مدیر امور فرهنگی و فوق برنامه دانشگاه علوم پزشکی البرز از کسب 12 رتبه برتر توسط کارمندان و اساتید و دانشجویان این دانشگاه در بیست‌وهفتمین جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت خبر داد.

جشنواره سراسری قرآن و عترت وزارت بهداشت

سیدعلی‌اصغر میرخلیلی، مدیر امور فرهنگی و فوق برنامه دانشگاه علوم پزشکی البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز اظهار کرد: مرحله کشوری بیست‌وهفتمین جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت ویژه دانشجویان، کارمندان و اساتید دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور در شش بخش آوایی، ادبی، پژوهشی، فضای مجازی و تولیدات رسانه، فناوری معارفی و هنری برگزار شد.

وی با بیان اینکه در این جشنواره کارکنان دانشگاه علوم پزشکی البرز در مقاطع مختلف دانشجویی، اساتید و کارمندی موفق به کسب 12 رتبه برتر کشوری شدند، افزود: در بخش اساتید، ناهید عباسی‌ خوش‌سیرت رتبه اول رشته آشنایی با سیره معصومین(ع) و رتبه چهار بخش شعر، ستاره خسروی در رشته آشنایی با ترجمه و تفسیر قرآن رتبه سوم، نیره امانی در رشته نقاشی رتبه دوم، عذری محیطی اردکانی در رشته نقد کتاب رتبه پنجم، حسن کاظمی در رشته تلخیص کتاب رتبه اول کشوری را کسب کردند.

میرخلیلی توضیح داد: در بخش کارمندان، سیاوش پورطهماسبی در رشته مقاله‌نویسی رتبه اول، مریم پورحسن در رشته مقاله‌نویسی رتبه سوم و در رشته داستان‌نویسی رتبه پنجم و محمدامین افهمی در رشته عکاسی رتبه پنجم را به‌دست آوردند.

مدیر امور فرهنگی و فوق برنامه دانشگاه علوم پزشکی البرز در پایان گفت: در بخش دانشجویی نیز زهرا بیرامی در رشته شعر رتبه دوم کشوری و نسترن پرویز در رشته داستان‌نویسی رتبه چهارم کشوری را کسب کردند.

انتهای پیام
captcha