درخشش قرآن‌آموزان اراکی در مسابقات سراسری «شوق تلاوت»
کد خبر: 4141745
تاریخ انتشار : ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۱

درخشش قرآن‌آموزان اراکی در مسابقات سراسری «شوق تلاوت»

قرآن‌آموزان مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت «مهد رهروان ولایت» اراک در ششمین مسابقات کشوری «شوق تلاوت» با کسب 5 رتبه برتر درخشیدند.

نفرات برتر مسابقات شوق تلاوت

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، قرآن‌آموزان مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت «مهد رهروان ولایت» اراک در ششمین مسابقات کشوری «شوق تلاوت» با کسب 5 رتبه برتر درخشیدند.

مجتبی سعیدی، مدیر مؤسسه «مهد رهروان ولایت» اراک، با اعلام این خبر گفت: در ششمین دوره مسابقات کشوری «شوق تلاوت» قرآن‌آموزان این مرکز قرآنی با کسب عنوان برتر خوش درخشیده و دست پر به استان بازگشتند.

وی بیان کرد: محمدسجاد سالاری، در سبک عبدالباسط رتبه اول، ابوالفضل عدالت‌خواه در سبک مصطفی اسماعیل رتبه اول، علی هاشمی در سبک مصطفی اسماعیل رتبه دوم، محمدرضا نجفی در سبک استاد منشاوی رتبه سوم و دینا دلاوری در سبک استاد عبدالباسط رتبه اول را به خود اختصاص دادند.

سعیدی بیان کرد: کودکان و نوجوانان برای حرکت در مسیر قرآن به انگیزه، حمایت و تشویق نیاز دارند و تکلیف براین است که ابزار و لوازم را در اختیارشان بگذاریم. خوشبختانه این مؤسسه با در اختیار داشتن مجموعه‌ای متخصص توانسته است علاوه بر تربیت نوجوانانی قرآنی در کسب رتبه‌های قرآنی در مسابقات و جشنواره‌های مختلف کشوری افتخار آفرین باشد.

مدیر مؤسسه «رهروان ولایت» اراک بیان کرد: افرادی همچون محمدسجاد سالاری علاوه بر فعالیت در رشته قرائت در رشته حفظ نیز فعالیت دارد و این مهم نشان از اهمیت خانواده‌ها به موضوع حفظ دارد.

انتهای پیام
captcha