تأکید حماس بر هدف قراردادن اهداف نظامی و شهرک‌های صهیونیست‌ها
کد خبر: 4142714
تاریخ انتشار : ۰۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۳

تأکید حماس بر هدف قراردادن اهداف نظامی و شهرک‌های صهیونیست‌ها

عضو دفتر سیاسی در واکنش به جنایات رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان، بر ضرورت اقدام متقابل علیه تمامی اهداف نظامی این رژیم و شهرک‌های آن تأکید کرد.

به گزارش ایکنا، به نقل از وبگاه شهاب‌نیوز، موسی ابومرزوق، عضو دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در سخنانی و در واکنش به جنایت رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن سه نفر از نیروهای مقاومت تأکید کرد که این اقدام بیانگر ماهیت خونخوار این رژیم جنایتکار است.

وی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی به مقدسات فلسطینیان اهانت کرده و خاک و سرزمین آن‌ها را مصادره می‌کند، تصریح کرد: جنایت امروز این رژیم نشان داد ما در برابر یک طرح صهیونیستی قرار داریم که در تلاش است پرونده‌های بسیار حساس مربوط به مسئله فلسطین و به‌ویژه موضوع اماکن مقدس را به سود خود، فیصله دهد. ضمن اینکه این رژیم تلاش می‌کند تا مقاومت روزافزون در کرانه باختری را ریشه‌کن کند.

ابومرزوق در بخش دیگری از سخنان خود تأکید کرد: در پاسخ به جنایات رژیم صهیونیستی، مقاومت فلسطین در داخل و خارج از رژیم دست به اقداماتی بزند و راه را به روی این رژیم ببندد تا از اجرای طرح‌های جنایتکارانه صهیونیست‌ها علیه مسئله ملی فلسطین جلوگیری کند و علیه تمامی اهداف نظامی و شهرک‌های صهیونیستی عملیات انجام دهد.

وی با بیان اینکه جنایت امروز نباید بدون مجازات بماند و رژیم صهیونیستی باید هزینه آن را پرداخت کند، تصریح کر: در پاسخ به جنایات صهیونیست‌ها علیه ملت فلسطین، کشورهای عربی باید از عادی‌سازی روابط با این رژیم دست بردارند و آن را تحریم و به سمت حمایت از ملت و مقاومت فلسطین حرکت کنند.

ابومرزوق در پایان تأکید کرد: گسترش جنایات اسرائیل علیه ملت فلسطین نه تنها متوقف نخواهد شد، بلکه همه مسلمانان را در بر خواهد گرفت؛ زیرا ما در برابر یک رژیم اشغالگر و یک غده سرطانی هستیم که مقاومت در برابر آن وظیفه مسلمانان و آزادگان جهان است.

انتهای پیام
captcha