اعلام فراخوان ترم تابستانه مؤسسه بوستان قرآن
کد خبر: 4142975
تاریخ انتشار : ۰۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۷

اعلام فراخوان ترم تابستانه مؤسسه بوستان قرآن

ثبت‌نام ترم تابستانه مؤسسه بوستان قرآن یزد در مقاطع مختلف خردسالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان آغاز شد.

مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت بوستان قرآن یزد

اعظم توکلی اژه‌ای، مدیر مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت بوستان قرآن یزد در گفت‌وگو با ایکنا گفت: با توجه به نزدیک شدن ایام فراغت دانش‌آموزان، ثبت‌نام ترم تابستانه مؤسسه ویژه بانوان در مقاطع مختلف سنی خردسالان، نوجوانان و بزرگسالان آغاز شد.

وی با اشاره به دوره‌های بزرگسالان، افزود: روخوانی، روان‌خوانی، حفظ ترتیبی قرآن، حفظ سوره‌های منتخب، صوت و لحن قرآن و ترجمه طلایی قرآن (ویژه علاقه‌مندان به کار مترجمی) و تفسیر قرآن و آموزش صفر تا صد مداحی و روضه‌خوانی و مفاهیم نهج‌البلاغه از جمله دوره‌های آموزشی مؤسسه است.

توکلی اژه‌ای بیان کرد: همچنین ویژه خردسالان ۵ تا ۷ سال نیز دوره مهد و پیش‌دبستانی ۱ و ۲ با محوریت حفظ جزء سی‌ام قرآن، حفظ تصویری قرآن، نقاشی، خلاقیت و قصص قرآنی در ایام تابستان برگزار می‌شود.

مدیر مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت بوستان قرآن یزد در پایان از بهره‌مندی حدود ۱۰۰ قرآن‌آموز از دوره‌های ترم بهاره مؤسسه خبر داد و افزود: همچنین دوره‌های تربیت مربی با محوریت هر مادر ایرانی، یک مربی قرآن و آموزش مکالمه انگلیسی نیز در صورتی که تعداد شرکت‌کنندگان به حد نصاب برسد، تشکیل خواهد شد.

یادآور می‌شود، مؤسسه بوستان قرآن دارای مجوز از اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی است که در یزد، دروازه قرآن، کوچه حسینیه صفار قرار دارد. علاقه‌مندان برای ثبت‌نام اینترنتی می‌توانند اینجا کلیک کنند و یا با شماره ۰۹۱۰۷۴۳۸۲۰۰ تماس گیرند.

انتهای پیام
captcha