مشکلات مؤسسات قرآنی فعال کوهدشت برطرف شود
کد خبر: 4143499
تاریخ انتشار : ۰۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۰
وزیر ارشاد:

مشکلات مؤسسات قرآنی فعال کوهدشت برطرف شود

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با اشاره به اینکه کوهدشت قطب خوشنویسی کشور است، گفت: باید مشکلات ۵۰ مؤسسه قرآنی فعال کوهدشت برطرف شود و اگر اعتبار نیاز است، اختصاص یابد.

محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامیبه گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، محمد مهدی اسماعیلی،  وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی امروز، ۴ خردادماه در همایش فعالان قرآنی کوهدشت، اظهار کرد: تجلیل از خانواده شهید امنیت نمادسازی هویتی انقلاب اسلامی بوده و افتخارات ما برآمده از این تاریخ باشکوه است.
 
وی ادامه داد: انقلاب اسلامی توانسته است با مشارکت و پشتیبانی آحاد مردم تمامی مشکلات را پشت سر بگذاریم، اگر پیروزی انقلاب اسلامی معجزه بوده اما تداوم آن بسی بزرگ‌تر است.
 
اسماعیلی اضافه کرد: تمامی قدرت‌های جهانی سعی کرده‌اند این قدرت را خاموش کنند اما حمایت مردم و حضور در عرصه‌های مختلف نقشه‌های استکبار از بین رفته است.
 
وی با بیان اينکه در دولت سیزدهم برطرف کردن دغدغه‌ها و عقب‌ماندگی‌ها در اولویت است و این مسائل بسیاری از مشکلات را بوجود آورده است، افزود: کوهدشت قطب خوشنویسی کشور است و این شهرستان نمونه به فعلیت رساندن جوانان به توسعه فرهنگی است و به جوانان اهل فرهنگ و هنر می‌بالیم.
 
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با تاکید بر اینکه باید مشکلات ۵۰ موسسه قرآنی فعال کوهدشت برطرف شود و اگر اعتبار نیاز است، اختصاص یابد، گفت: بخشی از زیرساخت‌های فرهنگی کوهدشت و رومشکان باید ایجاد شود و وجود مجتمع‌های فرهنگی در این مناطق ضروری است و امیدوارم در این سفر اتفاقات خوبی را رقم بزنیم.
 
لازم به ذکر است، سفر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با چهار رویکرد فرهنگی، هنری، قرآنی و رسانه‌ای صورت گرفت و سفر به شهرستان‌های کوهدشت، خرم‌آباد و بروجرد در برنامه وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی قرار دارد.
 
شرکت در همایش فعالان قرآنی، بازدید از پروژه‌های فرهنگی، شرکت در جلسه شورای اداری و شورای فرهنگ عمومی استان و شرکت در ویژه‌برنامه ایثار و شهادت از جمله برنامه‌های سفر یک روزه وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به لرستان خواهد بود.
 
انتهای پیام
captcha