پخش فصل دوم برنامه «تفاسیر قرآنی» از رادیو قرآن شارجه
کد خبر: 4143552
تاریخ انتشار : ۰۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۳

پخش فصل دوم برنامه «تفاسیر قرآنی» از رادیو قرآن شارجه

رادیو قرآن شارجه با پخش فصل دوم ویژ‌ه‌برنامه «تفاسیر قرآنی» به بررسی کتب تفسیری، زندگینامه مؤلفان این تفاسیر و همچنین، رویکرد هر یک از آن‌ها در تفسیر آیات قرآن می‌پردازد.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از پایگاه خبری «الخلیج»، این برنامه در راستای راهبرد رادیو قرآن شارجه برای تنوع‌بخشیدن به برنامه‌های این رسانه در زمینه خدمت به قرآن و علوم آن مانند قرائات، تفاسیر، شناخت اسباب نزول و...پخش می‌شود و گامی با هدف تعمیق درک شنوندگان از قرآن و تسهیل دسترسی به تفاسیر مختلف کلام وحی است.

«عبدالسلام النعیمی»، تهیه‌کننده و «عبدالله العامر» مجری این برنامه هستند و هدف از پخش آن، فراهم‌آوردن منابع موثق درباره تفاسیر معتبر و مشهور قرآن جهان اسلام است.

در این برنامه به بررسی تفاسیر برگزیده‌ای همچون «السعدی»، «الطبری» و «ابن کثیر» و.. پرداخته می‌شود که در آن آیات قرآن به شیوه آسان و واضح شرح داده می‌شود که به درک عمیق‌تر و جامع‌تر از محتوای کتاب خدا کمک می‌کند.

برنامه «تفسیرهای قرآنی» در هنگام پخش ختم روزانه قرآن یعنی بین سوره‌های قرآنی و در بازه‌های زمانی متعدد پخش می‌شود و به شنوندگان این امکان را می‌دهد تا در ساعت گوش‌دادن به رادیو مطابق برنامه خود از آن بهره‌مند شوند.

این برنامه در فصل جدید خود با تغییراتی در سطح کارگردانی با استفاده از عوامل مختلف که شنونده را به خود جذب می‌کند، ارتقا یافته و تاکنون 30 قسمت از آن تولید شده است.

انتهای پیام
captcha