داوری جشنواره قرآنی آرمان برگزار شد + فیلم
کد خبر: 4143559
تاریخ انتشار : ۰۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۴

داوری جشنواره قرآنی آرمان برگزار شد + فیلم

داوری جشنواره قرآنی آرمان با حضور اساتید و داوران بین‌المللی قرآن کریم در دبیرخانه شورای عالی قرآن و عترت شهرداری تهران برگزار شد.

به گزارش ایکنا، داوری جشنواره قرآنی آرمان با حضور اساتید و داوران بین‌المللی قرآن کریم هچون محمدحسین سعیدیان، محمدرضا پورزرگری، حسین و جعفر فردی و عباس امام‌جمعه در دبیرخانه شورای عالی قرآن و عترت شهرداری تهران برگزار شد.

حدود ۶۵۰۰ نفر در جشنواره قرآنی آرمان شرکت کردند. پس از مرحله ارسال آثار شرکت‌کنندگان و بررسی اولیه آثار مرحله داوری بخش قرائت، حفظ، مفاهیم با حضور اساتید و داوران بین‌المللی قرآن کریم برپا شد.

در حال حاضر نیز آزمون کتبی حفظ زیر سن ۱۵ سال و بالای ۱۵ سال و مفاهیم نیز به صورت مجازی در حال انجام است.

مهدی سیفی، دبیر اجرایی شورای عالی قرآنی شهرداری تهران در گفت‌وگو با ایکنا با اشاره به پایان ارزیابی و داوری آثار ارسالی به جشنواره قرآنی آرمان گفت: پس از آغاز جشنواره در اواخر ماه شعبان و اوج جشنواره در ماه مبارک رمضان، هم‌اکنون وارد مرحله داوری آثار هستیم و به برکت نام شهید مدافع امنیت آرمان علی‌وردی، جشنواره بین‌المللی آرمان به ایستگاه پایانی خود نزدیک می‌شود. 

سیفی با اشاره به اینکه در بخش ملی چهار هزار و ۳۸۰ شرکت‌کننده داشتیم و از این تعداد هزار اثر در بخش قرائت و پویش صلوات خاصه امام رضا(ع) از سوی دبیرخانه جشنواره دریافت شد، گفت: در بخش بین‌الملل نیز حدود ۱۷۰۰ شرکت‌کننده داشتیم که حدود ۷۰۰ نفر اقدام به ارسال اثر در بخش قرائت و پویش صلوات خاصه امام رضا(ع) داشتند. سایر عزیزانی که ارسال اثر در بخش ملی و بین‌الملل نداشتند در بخش مفاهیم و حفظ سوره حجرات به رقابت پرداختند.

وی در پایان گفت: به‌زودی نتایج و برنامه‌های بعدی جشنواره قرآنی آرمان در کانال جشنواره و رسانه‌های قرآنی کشور اطلاع‌رسانی خواهد شد. همچنین به موازات برگزاری جشنواره، برنامه زنده رادیو قرآن با عنوان جشنواره قرآنی آرمان هر روز حوالی ساعت ۱۷ پخش می‌شود.

یادآور می‌شود مراسم اختتامیه این جشنواره در خردادماه برگزار خواهد شد.  

انتهای پیام
captcha