برپایی نشست هم‌اندیشی دبیران کانون‌های قرآن دانشگاه‌های وزارت علوم
کد خبر: 4143637
تاریخ انتشار : ۰۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۱

برپایی نشست هم‌اندیشی دبیران کانون‌های قرآن دانشگاه‌های وزارت علوم

نشست هم‌اندیشی دبیران کانون‌های قرآن و عترت دانشگاه‌های تابع وزارت علوم دوشنبه هشتم خردادماه به صورت حضوری و مجازی برگزار می‌شود.

برگزاری نشست هم‌اندیشی دبیران کانون‌های قرآنی دانشگاه‌های وزارت علوم

به گزارش ایکنا، پس از پایان سی و هفتمین دوره جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان وزارت علوم که اواسط اردیبهشت‌ماه به میزبانی دانشگاه لرستان در خرم‌آباد برگزار شد، اولین نشست هم‌اندیشی دبیران کانون‌های قرآن و عترت دانشگاه‌های تابعه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برگزار می‌شود.

در این نشست که دوشنبه هشتم خردادماه به صورت حضوری(برای دانشگاه‌های تهران) و غیر حضوری(برای سایر دانشگاه‌ها) برپا می‌شود، فعالیت‌های دینی در دانشگاه‌ها آسیب‌شناسی خواهد شد.

بررسی راهکارهای ارتقا و روزآمدی فعالیت‌های دینی و قرآنی، چگونگی افزایش مشارکت دانشجویان در فعالیت‌های دینی و مذهبی و اشتراک‌گذاری تجربیات موفق در عرصه فعالیت‌های تبلیغی و ترویجی قرآن کریم بخش دیگری از موضوعات این نشست است.

زمینه‌سازی ارتباط و هم‌افزایی کانون‌های قرآن و عترت با هم و ایجاد شبکه فعالان قرآن و عترت دانشگاه‌ها از دیگر موضوعات این نشست است. این نشست از ساعت 13 تا 15 به همت اداره فعالیت‌های قرآنی و دینی وزارت علوم برگزار می‌شود. 

انتهای پیام
captcha