تقویت پایگاه‌های مقاومت بسیج ضروری است
کد خبر: 4143703
تاریخ انتشار : ۰۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۶
فرمانده سپاه سلمان سیستان‌وبلوچستان:

تقویت پایگاه‌های مقاومت بسیج ضروری است

سردار سرتیپ پاسدار احمد شفایی گفت: ما در زمینه تقویت پایگاه‌های مقاومت باید همت ویژه‌ای بگذاریم زیرا نقطه ثبات و استحکام انقلاب اسلامی پایگاه‌های مقاومت بسیج است.

سردار شفایی فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستانبه گزارش ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، به نقل از سپاه سلمان استان، سردار سرتیپ پاسدار احمد شفایی، فرمانده سپاه سلمان سیستان‌وبلوچستان، روز گذشته، 5 خردادماه، در جمع فرماندهان و مدیران سپاه استان ضمن تقدیر و تشکر از زحمات همه افرادی که در تمامی رده‌های سپاه و بسیج خدمت می‌کنند، افزود: خداوند را شاکریم که امروز با وجود همه تهدیدات و دسیسه‌های خبیث دشمن، در همه عرصه‌ها وضعیت کشور، ثبات خوبی دارد.
 
فرمانده سپاه سلمان سیستان‌وبلوچستان در ادامه افزود: وضعیت کشور امیدوار کننده است و خوشبختانه اکنون وضعیت باثباتی را به مرحمت هدایت مدبرانه رهبر معظم انقلاب، همراهی مردم و تلاش‌های مجدانه رزمندگان در جای جای کشور داریم.
 
سردار شفایی ادامه داد: در بازه چند ماهه گذشته، دشمنان در چند موضوع برنامه‌ریزی دقیقی داشتند، آنها در زمینه‌های اقتصادی، ثبات داخلی، منزوی کردن جمهوری اسلامی و ...، تمام تلاش خود را کردند تا نظام را با چالش مواجهه کنند.
 
وی اظهار کرد: دشمنان در مسیر مواجهه با انقلاب اسلامی تمام ظرفیت خود را پای کار آوردند و امروز شرایط کشور آن چیزی که دشمن برنامه‌ریزی کرده بود نیست و ما با وجود همه مشکلات توانستیم اهداف پلید دشمن را نقش بر آب کنیم.
 
فرمانده سپاه سلمان سیستان‌وبلوچستان ادامه داد: باید آمادگی‌های خود را در تمامی عرصه‌ها ارتقا دهیم و نسبت به سال‌های گذشته تلاش کنیم تا با آمادگی بیشتری با مسائل مختلف مواجه شویم.همچنین در زمینه تقویت پایگاه‌‌های مقاومت باید همت ویژه‌ای بگذاریم زیرا نقطه ثبات و استحکام انقلاب اسلامی پایگاه‌های مقاومت بسیج است.
انتهای پیام
captcha