مساجد کردستان میزبان «شب‌نشینی کریمانه با طعم کرامت» می‌شوند
کد خبر: 4143793
تاریخ انتشار : ۰۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۹

مساجد کردستان میزبان «شب‌نشینی کریمانه با طعم کرامت» می‌شوند

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کردستان با اشاره به اجرای طرح مسجد محله کرامت گفت: به مناسبت دهه کرامت و نامگذاری هفتم خرداد به نام «مساجد امیدآفرین، پایگاه انتظار و اتحاد»، شب‌نشینی بانشاط و کریمانه در مساجد محله برگزار می‌شود.

بهزاد کیامهر، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی - هنری مساجد کردستان

به گزارش ایکنا از کردستان به نقل از روابط عمومی کانون‌های مساجد کردستان، بهزاد کیامهر، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کردستان از برگزاری دورهمی با نشاط و کریمانه شهروندان در مسجد محله با اجرای طرح «مسجد محله کرامت» در کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد استان خبر داد و گفت: توسعه پیوندهای اجتماعی با محوریت مساجد و ایجاد انس بیش از پیش مردم با یکدیگر را از اهداف برگزاری این طرح است.

وی افزود: بر همین اساس در یکی از شب‌های دهه کرامت که مطابق عناوین روزهای دهه متعلق به مساجد است، که به نام «مساجد امیدآفرین، پایگاه انتظار و اتحاد» نامگذاری شده، از همه مردم دعوت شده در شب‌نشینی با نشاط و کریمانه در مساجد محله شرکت کنند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کردستان بیان کرد: در این راستا از مردم و اهالی محله دعوت می‌شود تا با حضور خانوادگی در مسجد، چند ساعتی را مهمان خانه خدا بوده و پس از نماز مغرب و عشاء مهمان کرامت همدیگر باشند و هر فردی در حد بضاعت خود، از سایرین پذیرایی کند تا در یک دورهی ساده و پرنشاط معنوی، خاطره خوشی از دهه کرامت را در مسجد تجربه کنند.

وی افزود: پیشنهاد می‌شود در این شب‌نشینی مختصر با محوریت بزرگان محل و روحانی مسجد، زمینه‌ای فراهم شود تا میهمانان خود را معرفی کرده و احوال‌پرسی مختصری از هر فرد صورت پذیرد تا موجب آشنایی بیش از پیش و تقویت پیوندهای اجتماعی میان اهالی محل شود.

دبیر اجرایی ستاد بزرگداشت دهه کرامت کردستان، با بیان اینکه اجرای این طرح در شورای دهه کرامت استان ارائه شده و تا حد زیادی همراهی و همکاری سایر دستگاه‌ها را به همراه دارد، یاد آور شد: این امر باعث حضور بیشتر و استقبال بهتر مردم در مساجد محلات می‌شود.

انتهای پیام
captcha