کردستان میزبان کاروان زیر سایه خورشید می‌شود
کد خبر: 4143826
تاریخ انتشار : ۰۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۵

کردستان میزبان کاروان زیر سایه خورشید می‌شود

دبیر کانون جوانان رضوی استان کردستان با اشاره به اینکه کردستان میزبان کاروان زیر سایه خورشید می‌شود، گفت: کاروان رضوی حامل بیرق امام رضا(ع) امروز، ششم خردادماه وارد کردستان خواهند شد.

کردستان میزبان کاروان زیر سایه خورشید

حامد امیریان، دبیر کانون جوانان رضوی استان کردستان در گفت‌و‌گو با ایکنا از کردستان، گفت: کاوران زیر سایه خورشید هر سال با هدف معرفی فرهنگ ناب رضوی و نشر معارف اهل‌بیت(ع) در سراسر کشور حضور می‌یابند و کانون جوانان استان کردستان میزبان این کاروان است.

وی با اشاره به حضور کاروان زیر سایه خورشید در شش شهرستان استان افزود: شهرستان‌های سنندج، سروآباد، مریوان، دهگلان، قروه و بیجار میزبان کاروان زیر سایه خورشید می‌شوند.

دبیر کانون جوانان رضوی استان کردستان  با اشاره به برگزاری  برنامه‌های فرهنگی در سطح استان کردستان با حضور کاروان زیر سایه خورشید و خدام رضوی بیان کرد: غبارروبی گلزار شهدا، بازدید از زندان‌ها، بیمارستان‌های شهرستان‌های مختلف و دیدار با خانواده شهید بامدی از جمله این برنامه‌های اجرایی خواهد بود.

وی از برگزاری نشست خبری با حضور رسانه‌های گروهی استان، دیدار با استاندار کردستان، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سنندج و آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد را از دیگر برنامه‌های این کاروان معنوی ذکر کرد.

امیریان با اشاره به حضور این کاروان به مدت پنج روز در سطح استان کردستان یادآور شد: روز اول اعزام این کاروان در سنندج، یکشنبه هفتم خردادماه در سروآباد و مریوان، دوشنبه هشتم خرداد در دهگلان و قروه، سه شنبه 9 خرداد در بیجار و چهارشنبه 10 خرداد در سنندج خواهند بود.

انتهای پیام
captcha