شناسايی و توانمندسازی ظرفيت‌های خودجوش جوان مسجدی در کردستان
کد خبر: 4143870
تاریخ انتشار : ۰۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۷

شناسايی و توانمندسازی ظرفيت‌های خودجوش جوان مسجدی در کردستان

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی - هنری مساجد کردستان با اشاره به شناسايی و توانمندسازی ظرفيت‌های خودجوش جوان مسجدی در فعاليت‌های خلاقانه هنری گفت: این مهم در دستور کار ستاد فهما قرار دارد.

بهزاد کیامهر،  مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی - هنری مساجد کردستان

به گزارش ایکنا از کردستان، بهزاد کیامهر،  مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی - هنری مساجد کردستان امروز، ششم خردادماه در نشست شورای اداری کارکنان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان گفت: تقويت هنر دينی و انقلابی مبتنی بر توان هنرمندان مردمی و متعهد همواره يكی از سياست‌های كلان و راهبردی مجموعه ستاد هماهنگی كانون‌های فرهنگی - هنری مساجد كشور است.

وی افزود: در اين راستا شناسايی و توانمندسازی ظرفيت‌های خودجوش جوان مسجدی در فعاليت‌های خلاقانه هنری، توليد آثار هنری و همچنين ايجاد پيوندهای ارتباطی و حمايتی برای حضور هنرمندان در رويدادهای هنری كشور از اهداف پيش روی ستاد در جهت احياء و گسترش كاركردهای فرهنگی - تبليغی مساجد قرار دارد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی - هنری مساجد کردستان بیان کرد: با توجه به اهميت اين موضوع در جهت شناسايی هنرمندان مسجدی و انقلابی و بكارگيری هدفمند در برنامه‌ها و معرفی ظرفيت‌ها به دستگا‌ها، نهادها و همچنين برون سپاری فعاليت‌های هنری ستاد به آنان، شناسایی هنرمندان مسجدی در دستور کار است.

وی از کارشناسان ستادی استان خواست نسبت به این مهم همکاری لازم را داشته باشند و ادامه داد: شاخص معرفی هنرمندان در همه رشته‌ها، هنرمندان كانونی با آثار حرفه‌ای مد نظر است و هنرمند رشته فيلم و تئاتر به هنرمندی اطلاق می‌شود كه دارای گروه و توانايی توليد اثر نهايی را داشته باشد.

کیامهر با اشاره به دیگر شاخص‌های هنرمندان مسجدی یادآور شد: هنرمندان تجسمی بيشتر از رشته‌های نقاشی، خطاطی و عكاسی معرفی شوند، در رشته سرود فقط هنرمندان دارای اثر توليدی سرود، معرفی شوند، با توجه با اهميت رشته گرافيك و گستردگی رشته صنايع دستی، اين رشته‌ها خارج از رشته هنرهای تجسمی در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام
captcha