دو فعال کردستانی مجوز ورود در دوره آموزشی تربیت مجریان قرآن را کسب کردند
کد خبر: 4143879
تاریخ انتشار : ۰۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۷

دو فعال کردستانی مجوز ورود در دوره آموزشی تربیت مجریان قرآن را کسب کردند

رئیس اداره قرآن اوقاف و امور خیریه استان کردستان از کسب مجوز دو فعال قرآنی کردستانی برای شرکت در دوره آموزشی تربیت مجریان مسابقات و محافل قرآنی خبر داد و گفت: محمدمهدی دده جانی و مهدی قنبری مجوز شرکت در این دوره را کسب کردند.

خلیل همتی، رئیس اداره قرآن اوقاف و امور خیریه استان کردستان

خلیل همتی، رئیس اداره قرآن اوقاف و امور خیریه استان کردستان در گفت‌و‌گو با ایکنا از کردستان، گفت: مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه دوره آموزشی تربیت مجریان مسابقات و محافل قرآنی را برگزار می‌کند که در این راستا آزمون ورودی از شرکت‌کنندگان سراسر  کشور برگزار شد.

وی با اشاره به شرکت 300 نفر از مجریان قرآنی کشور در این آزمون ورودی افزود: از این تعداد 57 نفر مجوز شرکت در دوره آموزشی را کسب کردند.

رئیس اداره قرآن اوقاف و امور خیریه استان کردستان از کسب مجوز دو فعال قرآنی کردستانی برای شرکت در  دوره آموزشی تربیت مجریان مسابقات و محافل قرآنی خبر داد و بیان کرد: محمدمهدی دده جانی و مهدی قنبری مجوز شرکت در این دوره را کسب کردند.

وی به چگونگی برگزاری آزمون ورودی این دوره آموزشی اشاره کرد و افزود: در مرحله اول این دوره آموزشی از شرکت‌کنندگان آزمون ورودی و مصاحبه برگزار شد و در پایان شرکت‌کنندگان فایل صوتی و تصویری از اجرای خود را به سازمان اوقاف و امور خیریه ارسال کردند.

همتی با اشاره به برگزاری دوره آموزشی تربیت مجریان مسابقات و محافل قرآنی یادآور شد: در صورت کسب امتیاز لازم از این دوره شرکت‌کنندگان می‌توانند در کل مسابقات قرآنی سراسر کشور به عنوان مجری پذیرفته می‌شوند.

انتهای پیام
captcha