دیدار رئیس سازمان صدا و سیما با سید حسن نصرالله
کد خبر: 4144073
تاریخ انتشار : ۰۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۸

دیدار رئیس سازمان صدا و سیما با سید حسن نصرالله

رئیس سازمان صدا و سیما که به لبنان سفر کرده است، با سید حسن نصرالله، دبیر کل حزب الله دیدار و گفت‌‌وگو کرد.

به گزارش ایکنا به نقل از المنار، پیمان جبلی، رئیس سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران صبح امروز یکشنبه، 7 خرداد به دیدار سید حسن نصرالله، دبیر کل حزب الله رفت.

واحد رسانه‌ای حزب الله در بیانیه‌ای اعلام کرد: در این دیدار مسئولیت‌ها و وظایف محور مقاومت در سطح رسانه‌ای، چالش‌های رسانه‌ای و سیاسی پیش روی آن و نحوه برخورد با آنها به عنوان بخشی از مقاومت همه جانبه در برابر اشغالگران و استکبار مورد بررسی قرار گرفت.

خلیلی، کاردار سفارت ایران در بیروت نیز در این دیدار حضور داشت.

رئیس سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران و هیئت همراه وی که در لبنان به سر می‌برند در چارچوب دیدار با مقامات لبنانی و تبریک روز مقاومت و آزادی روز گذشته نیز، با نبیه بری، رئیس مجلس لبنان دیدار و درباره تازه‌ترین تحولات داخلی و منطقه‌ای گفت‌وگو کردند.

جبلی پس از دیدار با نبیه بری گفت که در این دیدار دیدگاه‌های مشترک در ارتباط با نبرد اطلاعاتی و رسانه‌ای و ضرورت ایفای نقش رسانه‌ها در این زمینه با توجه به چالش‌های پیش رو به ویژه با توجه به نیات تجاوزکارانه رژیم اسرائیل در همه سطوح از جمله در سطح فرهنگی، بحث و گفت‌وگو شد.

رئیس رسانه ملی تأکید کرد که به برکت مقاومت و ایستادگی ملت لبنان، شاهد تغییر نقشه سیاسی در منطقه و جهان هستیم.

 رئیس سازمان صدا و سیما دیروز شنبه دومین روز سفر خود به لبنان را با دیدار با خانواده شهدا آغاز کرد که اولین دیدار او با خانواده شهید مصطفی بدر الدین ذوالفقار بود. جبلی در این ديدار، از حرکت جهادی این فرمانده شهيد و پيروزی‌های او در مسير مقاومت در برابر اشغالگران اسرائيلی به ويژه در نبرد فجر الجرود با گروهك‎های تكفيری تجليل كرد.

رئیس سازمان صدا و سیما، همچنین به دیدار خانواده شهید حاج عماد مغنیه رفت. همسر شهید مغنیه در این دیدار بر ادامه پایبندی خانواده این شهید به خط مقاومت تحت رهبری سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان تاکید کرد.

جبلی در این دیدارها سلام مقامات ایرانی را به خانواده‌های شهدا ابلاغ و از نقش آنان که گرانبهاترین داشته خود را در راه حقیقت و آرمان فلسطین تقدیم کرده‌اند، تجلیل کرد.

انتهای پیام
captcha