اهدای پرچم متبرک به جلسات خانگی قرآنی
کد خبر: 4144305
تاریخ انتشار : ۰۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۶
به مناسبت دهه کرامت

اهدای پرچم متبرک به جلسات خانگی قرآنی

ستاد مردمی جلسات خانگی قرآن به مناسبت فرارسیدن دهه کرامت پرچم جلسات خانگی قرآن کریم متبرک به آستان قدس رضوی و حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه‌(س) را به جلسات خانگی قرآن شاخص کشور اهدا می‌کند.

به گزارش ایکنا، قرارگاه مردمی جلسات خانگی قرآن کریم به مناسبت دهه کرامت پرچم جلسات خانگی قرآن کریم را که متبرک به آستان قدس رضوی و حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) است به تعدادی از جلسات شاخص خانگی قرآن در کشور با حضور خادمان حرمین شریفین و نمایندگان جامعه ایمانی عصر اهدا می‌کند.

در طرح اهدای پرچم جلسات که متبرک به آستان قدس رضوی و فاطمی است سهمیه هر استان ۱۰ جلسه در نظر گرفته شده است. بر همین اساس به استان‌هایی که در سال جاری بیش از ۱۰۰ جلسه در سامانه جلسات خانگی قرآن، ثبت کرده‌اند؛ متبرکات به صورت رایگان و برای سایر استان‌ها ۵۰ درصد هزینه توسط ستاد و مابقی توسط نمایندگان استان‌ها از طریق جذب خیرین تأمین و اهدا خواهد شد.

معیار جلسات شاخص بر این اساس است که این جلسات قرآنی باید با قدمت بیش از ۲۰ سال باشد یا کنشگر در سطح محلات بوده و یا اینکه با وجود تازه تأسیس بودن، قابلیت و ویژگی خاصی به تشخیص نماینده استان دارند.

نمایندگان جلسات برای اطلاع از تعداد جلسات تازه تاسیس شده در سال ۱۴۰۲ باید به پنل کاربری خود در سامانه جلسات خانگی به نشانی yun.ir/i۷lhd۶ مراجعه کنند.

اهداء پرچم متبرک به جلسات شاخص قرآنی در کشور

انتهای پیام
captcha