ثبت‌نام دوره آموزش نغمات و ترتیل قرآن در گرگان
کد خبر: 4144642
تاریخ انتشار : ۰۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۵

ثبت‌نام دوره آموزش نغمات و ترتیل قرآن در گرگان

دوره آموزشی نغمات و ترتیل‌خوانی قرآن کریم ویژه بانوان از سوی مؤسسه قرآن و عترت کوثر گرگان برگزار می‌شود.

قرآنبه گزارش ایکنا، دوره جدید کلاس‌های صوت و لحن با محوریت آموزش نغمات، اسلوب و روش‌های صداسازی و ترتیل‌خوانی و مبنای موسیقیایی ترتیل ویژه بانوان از سوی مؤسسه قرآن و عترت کوثر گرگان برگزار می‌شود.

این دوره با تدریس فاطمه غریب‌آزادی، روزهای دوشنبه هر هفته از ساعت 18 به مدت چهار ساعت از 16 خرداد تا 16 شهریورماه برپا می‌شود.

آشنایی با دوره مقدماتی و نیمه تخصصی تجوید، آشنایی نسبی با فن تلاوت از جمله شرایط پذیرش متقاضی در این دوره است. علاقه‌مندان برای ثبت‌نام می‌توانند با شماره‌های 01732332763 تماس بگیرند یا از طریق ایتا به نشانی kosargorgan@ پیام ارسال کنند.

همچنین در خبر دیگری از این مؤسسه آمده است؛ ویژه‌برنامه زیر سایه خورشید و اجتماع بزرگ امام رضایی‌ها، فردا، 10 خردادماه، ساعت 17 از سوی ستاد بزرگداشت دهه کرامت شهرستان بندر گز با همکاری مؤسسه قرآن و عترت کوثر گرگان با حضور گروه سرود دهه نودی‌ها و هشتادی‌ها در گلزار شهدای گمنام این شهرستان برپا می‌شود.

پسران و دختران دهه‌ نودی و هشتادی بندر گز و گرگان برای حضور در گروه سرود می‌توانند با شماره‌های 09118689921 و 09112754942 تماس بگیرند. 

در خبری دیگر از مؤسسه قرآن و عترت کوثر گرگان آمده است؛ نشست ماهانه مدیران مؤسسات قرآنی استان، صبح امروز، 9 خردادماه با موضوع پیگری راه‌اندازی مرکز نیکوکاری تخصصی قرآن در این مکان برگزار شد.

نشست ماهانه مدیران مؤسسات قرآنی استان در مؤسسه کوثر گرگان

یادآور می‌شود، مؤسسه قرآنی کوثر در استان گلستان، گرگان، خیابان امام رضا(ع) کوچه ششم، قرار دارد.

انتهای پیام
captcha