میزبانی کتابخانه هدی از سلسله‌جلسات قصه‌خوانی قرآنی
کد خبر: 4144709
تاریخ انتشار : ۰۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۹

میزبانی کتابخانه هدی از سلسله‌جلسات قصه‌خوانی قرآنی

سلسله‌جلسات قصه‌گویی و قصه‌خوانی قرآنی از سوی کتابخانه هدی فرهنگسرای قرآن در ایام تابستان برگزار می‌شود.

کتابخانه هدی فرهنگسرای قرآن

به گزارش ایکنا، سلسله جلسات قصه‌گویی و قصه‌خوانی قرآنی به منظور غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان، کودکان و نوجوانان از سوی کتابخانه هدی فرهنگسرای قرآن برگزار می‌شود.

این برنامه در راستای ترویج فرهنگ مطالعه و کتا‌بخوانی و انتقال مفاهیم و آموزه‌های قرآنی همراه با بازی، شعر و قصه و جلسات خوانش کتاب برای نوجوانان برپا خواهد شد.

بنابر گفته لیلا اکبری‌پور، مدیر روابط عمومی فرهنگسرای قرآن «اجرای کارگاه‌های آموزش مطالعه موفق، برگزاری مسابقات خلاصه‌نویسی، راه‌اندازی باشگاه کتابخوانی 100تایی‌ها از دیگر برنامه‌های ایام اوقات فراغت کتابخانه هدی برای نوجوانان و جوانان است».

یادآور می‌شود، کتابخانه هدی فرهنگسرای قرآن با 27 هزار جلد کتاب در موضوعات متنوع عمومی و کتاب‌های تخصصی علوم قرآنی با سالن قرائت کتاب و نشریات همه روزه از ساعت کار 8 تا 20 (روزهای زوج ویژه آقایان و روزهای فرد ویژه بانوان) به علاقه‌مندان خدمت ارائه می‌کند. همچنین هزینه عضویت یکساله در این کتابخانه 27 هزار تومان است.

فرهنگسرای قرآن در خیابان قزوین، نرسیده به میدان شمشیری، نبش خیابان شهید کاظمی قرار دارد. همچنین علاقه‌مندان برای به دست آوردن اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره 55780004 تماس بگیرند.

انتهای پیام
captcha