جشن پدر پسری از سوی دارالقرآن مسجد جامع نارمک برگزار می‌شود
کد خبر: 4144730
تاریخ انتشار : ۰۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۷

جشن پدر پسری از سوی دارالقرآن مسجد جامع نارمک برگزار می‌شود

همزمان با ولادت امام رضا(ع) جشن پدر پسری از سوی دارالقرآن مسجد جامع نارمک برگزار می‌شود.

میلاد امام رضا(ع)

به گزارش ایکنا، جشن پدر پسری به منظور تبیین نقش پدر در تربیت فرزندان از منظر اسلام و احترام به والدین و عرض ارادت جوانان دیروز در کنار جوانان دهه هشتادی و نودی به حضرت ثامن‌الحجج(ع)، فردا، 10 خردادماه، همزمان با سالروز ولادت امام رضا(ع) از سوی دارالقرآن مسجد جامع نارمک و هیئت چهارده معصوم(ع) برگزار می‌شود.

این مراسم با حضور قریب به 100 قرآن‌آموز همراه با پدرانشان از ساعت 18 همراه با اقامه نماز مغرب و عشا با قرائت امیرعباس بیدمشکی از قاریان خوشخوان دارالقرآن و سخنرانی حجت‌الاسلام اسلام‌پور، مدرس حوزه و مولودی‌خوانی مجتبی شایع همراه خواهد بود.

همچنین طی هماهنگی انجام شده با آستان قدس رضوی به تمامی شرکت‌کنندگان در این مراسم تبرکات حرم رضوی اعطا خواهد شد. از دیگر برنامه‌های این مراسم رونمایی از برنامه‌های ترم تابستانه دارالقرآن است. در ایام اوقات فراغت نوجوانان و جوانان دوره‌هایی چون روخوانی، قرائت تحقیق و آشنایی با فنون تلاوت، حفظ ترتیبی و موضوعی، مفاهیم، آشنایی با قصص قرآنی ویژه نونهالان و فعالیت‌های فرهنگی و هنری چون معرق‌کاری، رباتیک، ورزش رزمی و همچنین آموزش حرفه‌ای رشته الکترونیک با دعوت از اساتید شهر تهران برگزار می‌شود.

همچنین حلقه‌های معرفت‌افزایی به صورت هفتگی ویژه نوجوانان همراه با اردوهای تفریحی و سیاحتی به صورت هر دو هفته یکبار در ایام تابستان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha