تمدید مهلت ثبت‌نام مسابقات سراسری قرآن در چهارمحال‌وبختیاری
کد خبر: 4145156
تاریخ انتشار : ۱۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۱

تمدید مهلت ثبت‌نام مسابقات سراسری قرآن در چهارمحال‌وبختیاری

ثبت‌نام چهل‌وششمین دوره مسابقات سراسری قرآن همزمان با سراسر کشور در چهارمحال‌وبختیاری تمدید شده است و بر این اساس، علاقه‌مندان شرکت در رشته‌های آوایی انفرادی و گروهی تا ۲۲ خرداد و رشته‌های معارفی تا ۳۱ خردادماه فرصت نام‌نویسی دارند.

مسابقات سراسری قرآن کریم

محسن مولوی، رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه چهارمحال‌وبختیاری در گفت‌وگو با ایکنا از استان با اشاره به اینکه ثبت‌نام چهل‌وششمین دوره مسابقات سراسری قرآن همزمان با سراسر کشور در چهارمحال‌وبختیاری در حال انجام است، اظهار کرد: علاقه‌مندان به شرکت در رشته‌های گوناگون قرآنی می‌توانند از طریق سامانه مسابقات سراسری قرآن اوقاف و امور خیریه به نشانی www.quraniran.ir اقدام به نام‌نویسی کنند.

وی ادامه داد: بر اساس اعلام دبیرخانه مسابقات سراسری قرآن اوقاف و امور خیریه، مهلت ثبت‌نام که برای تمامی رشته‌ها تا ۱۵ خردادماه اعلام شده بود تمدید شده که بر این اساس، نام‌نویسی در رشته‌های آوایی انفرادی و گروهی تا ۲۲ خرداد و رشته‌های معارفی تا ۳۱ خردادماه تمدید شده است.

رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان تصریح کرد: چهل و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در رشته‌های حفظ پنج جزء قرآن کریم، حفظ ۱۰ جزء، حفظ ۲۰ جزء، حفظ کل، قرائت تحقیق، قرائت ترتیل قرآن، دعاخوانی و اذان، مدیحه‌سرایی و همخوانی قرآن کریم، ترجمه سوره‌های یاسین و الرحمن، معارف نهج‌البلاغه و معارف صحیفه سجادیه برگزار می‌شود. 

مولوی بیان کرد: خوشبختانه امسال با تمهیداتی که در جهت‌ تبلیغ و اطلاع‌رسانی و نیز پای کار آمدن ادارات و دستگاه‌ها پیش‌بینی شده است، شاهد افزایش استقبال از این رویداد مهم قرآنی استان هستیم و تا کنون بالغ بر ۵۲۰ نفر در این مسابقات نام‌نویسی کرده‌اند.

یادآور می‌شود، سال گذشته ۴۰۰ متسابق شامل ۱۷۰ آقا و ۲۳۰ بانو در رشته‌های مختلف چهل‌و‌پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم ثبت‌نام کردند که کسب دو مقام سومی در رشته‌های دعاخوانی و نهج‌البلاغه آقایان، رهاورد نمایندگان چهارمحال‌وبختیاری در دوره قبلی مسابقات سراسری قرآن کریم در سال ۱۴۰۱ است.

انتهای پیام
captcha