برگزاری مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) در شهرستان‌های مازندران
کد خبر: 4145413
تاریخ انتشار : ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۳

برگزاری مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) در شهرستان‌های مازندران

مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) و شهدای قیام 15 خرداد در شهرستان‌های بهشهر و نکا و گلوگاه برگزار می‌شود.

پوستر مراسم سالگرد ارتحال امام(ره) و شهدای 15 خرداد

به گزارش ایکنا از مازندران، مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) و شهدای قیام 15 خرداد در شهرستان‌های بهشهر، نکا و گلوگاه در شرق استان ماندران برگزار می‌شود.

مراسم سالگرد ارتحال امام(ره) و شهدای ۱۵ خرداد در مصلی نماز جمعه بهشهر

از سوی ستاد گرامیداشت سالگرد ارتحال امام(ره) و شهدای پانزدهم خرداد، آیین گرامیداشت ارتحال ملکوتی رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) و شهدای ۱۵ خرداد به سخنرانی حجت‌الاسلام حاجی‌زاده امام جمعه شهرستان میاندورود و مداحی مداح اهل بیت(ع) پایند، شنبه، ۱۳ خرداد همراه با نماز مغرب و عشا در مصلی حضرت آیت‌الله جباری شهرستان بهشهر برگزار می‌شود.

مراسم سالگرد ارتحال امام(ره) و شهدای قیام 15 خرداد در دفتر امام جمعه بهشهر

از سوی دفتر امام جمعه شهرستان بهشهر، آیین عزاداری رحلت امام خمینی(ره) و شهدای قیام 15 خرداد روزهای یکشنبه و دوشنبه، 14 و 15 خرداد ساعت 10 الی 11 به همراه سخنرانی و مداحی در دفتر امام جمعه این شهرستان برگزار می‌شود.

مراسم سالگرد ارتحال امام(ره) و بزرگداشت شهدای ۱۵ خرداد در مسجد جامع نکا

آیین ‌سی‌وچهارمین‌ سالگرد ارتحال‌ ملکوتی حضرت‌ امام‌ خمینی(ره) و بزرگداشت شهدای ۱۵ خرداد در شهرستان نکا، دوشنبه ۱۵ خرداد همراه با نماز جماعت مغرب و عشا در  مسجد جامع نکا برگزار می‌شود.

در این آیین حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی‌ آقا‌‌تهرانی به سخنرانی و سعید کاظمی ذاکر و مداح اهل بیت(ع) به مدیحه‌سرایی خواهد پرداخت.

مراسم سالگرد ارتحال امام(ره) و بزرگداشت شهدای ۱۵ خرداد در لمراسک گلوگاه

از سوی قرارگاه محله مهدوی لمراسک شهرستان گلوگاه آیین شامگاه یاد شهدا و ارتحال ملکوتی حضرت امام رهبر کبیر انقلاب و شهیدان پانزده خرداد و شهدای لمراسک و شهید محمدعلی سبحانی و محمدهادی مرادی شنبه، ۱۳ خرداد بعد از نماز مغرب و عشا در حسینیه مسجدجامع لمراسک این شهرستان برگزار می‌شود.

مراسم سالگرد ارتحال امام(ره) در مسجدجامع مهدیرجه گلوگاه

آیین سی و چهارمین سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی(ره) و بزرگداشت قیام و شهدای ۱۵ خرداد، شنبه، ۱۳ خرداد همزمان با شب رحلت رهبرکبیر انقلاب بعد از نماز جماعت مغرب و عشاء در مسجد جامع مهدیرجه گلوگاه برگزار می‌شود.

مراسم سالگرد ارتحال امام(ره) در ریحان‌آباد گلوگاه

به مناسبت گرامیداشت سالروز ارتحال حضرت امام خمینی(ره) و گرامیداشت شهدای ۱۵ خرداد، شنبه، 13 خرداد مراسمی به همراه نماز مغرب و عشا در مسجد امام حسین(ع) ریحان‌آباد گلوگاه برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha