شروع دوره «الحان و نغمات» قرآنی در اردبیل
کد خبر: 4145432
تاریخ انتشار : ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۲

شروع دوره «الحان و نغمات» قرآنی در اردبیل

مسئول مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت نور مبین اردبیل از برگزاری دوره «الحان و نغمات» قرآن کریم برای نخستین بار در استان خبر داد.

موسسه قرآنی نور مبینعادل جعفری، مسئول مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت نور مبین اردبیل، در گفتگو با ایکنا از اردبیل، بیان کرد: دوره «الحان و نغمات» قرآن کریم برای نخستین بار در استان، از سوی موسسه فرهنگی قرآن و عترت نور مبین اردبیل برگزار می‌شود.

وی افزود: این دوره قرآنی به سرپرستی استاد ایزدپناه و استاد کوهی برای نخستین بار در استان با شرکت ۳٠ نفر از علاقمندان قرآنی به مدت ۶ ماه تدریس می‌شود. 

مسئول مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت نور مبین اردبیل اظهار کرد: شرکت‌کنندگان ضمن آشنایی با اصول و قواعد درست قرآنی باید از طریق تمرین و تکرار نسبت به تلفظ صحیح حروف و اصوات، با لهجه عربی در آموزش قرآن آموزان و ترویج فرهنگ صحیح خوانی قرآن کریم، اقدام کنند.

جعفری با اشاره به برگزاری دوره تربیت مربی مهد، پیش دبستانی و ابتدایی که در سال ۱۴٠۱ برگزار می‌شد گفت: این دوره آموزشی با مشارکت معاونت قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با هدف توانمندسازی مربیان قرآنی، آشنایی آنان با شیوه‌های نوین تدریس و به‌کارگیری مربیان در حوزه‌های تخصصی و با تدریس استاد مجاوریان و رجایی برگزار شد.

انتهای پیام
captcha