محفل انس با قرآن در شاهدیه یزد برگزار شد
کد خبر: 4145457
تاریخ انتشار : ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۲

محفل انس با قرآن در شاهدیه یزد برگزار شد

محفل انس با قرآن کریم گرامیداشت ایام دهه کرامت و با حضور سید جواد حسینی، قاری بین‌المللی در مسجد و حسینیه قمر بنی‌هاشم(ع) شهرک ابوالفضل(ع) شاهدیه یزد برگزار شد.

محفل انس با قرآن در شاهدیه یزدبه گزارش ایکنا از یزد، محفل انس با قرآن کریم گرامیداشت ایام دهه کرامت و با حضور سید جواد حسینی، قاری بین‌المللی در مسجد و حسینیه قمر بنی‌هاشم(ع) شهرک ابوالفضل(ع) شاهدیه یزد برگزار شد.

در این محفل که جمعه‌شب، 12 خردادماه و با حضور مهران فاطمی استاندار یزد، مهدی تقوایی مشاور عالی استاندار، حجت‌الاسلام محمود دهقان‌نیری امام جمعه شاهدیه، سیدعلی میرنژاد شهردار شاهدیه، حجت‌الاسلام محمود میرجلیلی رئیس امور قرآنی اداره کل اوقاف و امورخیریه، حجت‌الاسلام علی‌محمد رضایی مسئول امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان و جمعی دیگر از مسئولان، جمع کثیری از جامعه قرآنی و پیشکسوتان و همچنین اقشار مختلف برگزار شد، قاریان برتر استانی و کشوری به تلاوت آیاتی از کلام‌الله مجید پرداختند.

همچنین سید جواد حسینی، قاری بین‌المللی در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره حسن دانش، شهید قرآنی استان یزد از حضار درخواست کرد تا با قرائت حمد و سوره به صورت دسته‌جمعی، ثواب این تلاوت را به روح شهید فاجعه منا تقدیم کنند. وی در ادامه آیاتی از کلام الله مجید را تلاوت کرد که مورد تشویق حضار قرار گرفت.

یادآور می‌شود تجلیل مهران فاطمی استاندار یزد از سیبد جواد حسینی، اجرای تواشیح، اهدای هدیه به اسامی متبرک به نام رضا، فاطمه و معصومه به قید قرعه از دیگر برنامه‌های این محفل بود.

انتهای پیام
captcha