اعزام ۴ هزار سمنانی به مرقد امام خمینی(ره)
کد خبر: 4145483
تاریخ انتشار : ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۰

اعزام ۴ هزار سمنانی به مرقد امام خمینی(ره)

معاون هماهنگ‌کننده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان گفت: از استان سمنان به مناسبت سی و چهارمین سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی(ره) چهار هزار نفر به مرقد مطهر اعزام می‌شوند.

علی خالقیان معاون هماهنگ کننده سپاه استان سمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، علی خالقیان، معاون هماهنگ‌کننده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان، عصر روز گذشته، 12 خرداد در جمع خبرنگاران در خصوص اعزام کاروان‌های زیارتی گرامیداشت ارتحال امام خمینی(ره) گفت: به مناسبت سی و چهارمین سالگرد ارتحال ملکوتی  امام(ره) هدف‌گذاری عمده در استان با کمک استاندار سمنان، فرمانداران و همه ادارات و مساجد و هیئت‌های مذهبی انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه در روز 14 خرداد سالروز ارتحال امام و 15 خردادماه مراسم‌ باشکوهی در سراسر استان در همه شهرها و روستاها به صورت مردمی برگزار می‌شود گفت: مورد دوم هدف‌گذاری برای اعزام چهار هزار نفر از سراسر استان به مرقد امام خمینی(ره) است.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه قائم آل محمد(عج) استان با اشاره به اینکه به دلیل شیوع ویروس کرونا و محدودیت در اعزام‌ها گفت: امسال همه استان‌ها در مراسم گرامیداشت ارتحال امام خمینی(ره) در مرقد مطهر ایشان شرکت می‌کنند.

خالقیان ادامه داد: تأمین اتوبوس توسط فرمانداری‌ها و اعضای قرارگاه ستاد ارتحال امام(ره) در استان سمنان انجام می‌شود، که در این راستا ثبت‌نام زائران در اردویی نواحی مقاومت بسیج و رده‌های مقاومت بسیج در حال انجام است و همچنین اعزام‌ها امسال به صورت رایگان انجام می‌شود.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه استان با اشاره به اینکه اعزام زائر اولی‌ها، جوانان و بانوان در اولویت قرار دارد، افزود: هدف از حضور در مراسم گرامیداشت ارتحال امام خمینی(ره) تجدید عهدی دوباره با آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب، تداوم راه امام راحل و شهدا و تجدید پیمان با رهبر معظم انقلاب است.

انتهای پیام
captcha