پویش مردمی «عشق به روح‌الله» در لرستان اجرایی می‎شود
کد خبر: 4145514
تاریخ انتشار : ۱۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۵:۵۲

پویش مردمی «عشق به روح‌الله» در لرستان اجرایی می‎شود

به مناسبت سالگرد ارتحال ملکوتی امام راحل(ره) پویش مردمی «عشق به روح‌الله» از سوی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان در حال اجرا است و علاقمندان به شرکت در این پویش می‌توانند آثار خود را تا ۱۵ خردادماه جاری ارسال کنند.

پویش مردمی «عشق به روح‌الله»به گزارش ایکنا از لرستان، سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان به مناسبت ایام ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) اقدام به راه‌اندازی پویش مردمی با عنوان «عشق به روح‌الله» کرده است.

این پویش مردمی در بخش‌های فرهنگی و هنری در حال برگزاری است و علاقمندان به شرکت در این می‌توانند آثار خود را تا ۱۵ خردادماه جاری به شماره ۰۹۰۴۵۶۴۳۳۰۰ و یا آی‌دی https://eitaa.com/emam lorestan ارسال کنند.

از محورهای پویش مردمی «عشق به روح‌الله» می‌توان به برگزاری مراسمات مسجدمحور پیرامون ارتحال امام خمینی(ره)، ارسال ایده‌های مبتکرانه و خلاق در اجرای مراسمات، روایت دهه هشتاد و نودی‌ها از دستاوردهای انقلاب اسلامی به صورت فیلم کوتاه ۵ دقیقه‌ای، بازخوانی و خلاصه‌خوانی وصیت‌نامه حضرت امام خمینی(ره) در مراسمات توسط نوجوانان، دل‌نوشته‌ای به حضرت امام خمینی(ره)، برگزاری نمایشگاه‌های مرتبط و روایتگری نسل اول انقلاب در مراسمات اشاره کرد.

انتهای پیام
captcha