تبیین ابعاد فکری امام راحل رسالت همگان است
کد خبر: 4145519
تاریخ انتشار : ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۲

تبیین ابعاد فکری امام راحل رسالت همگان است

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان‌شمالی گفت: زنده نگهداشتن یاد و خاطره امام خمینی (ره) تبیین و شناساندن ابعاد فکری و اعتقادی ایشان به نسل جوان امروز رسالتی مهم بر دوش همگان است.

تبیین ابعاد فکری امام راحل رسالت همگان استبه گزارش ایکنا از خراسان‌شمالی ، حجت‌الاسلام جلیل محمدی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان امروز 13 خرداد ماه سال جاری در نشست برنامه‌ریزی مراسمات 14 و15خرداد با بیان اینکه جامعه امروز ما بیش از هر زمانی نیازمند معرفی الگوهای کاریزمایی چون امام راحل عظیم الشأن است، گفت: زنده نگهداشتن یاد و خاطره امام خمینی (ره) و تبیین و شناساندن ابعاد فکری و اعتقادی وی به ویژه به نسل جوان امروز رسالتی مهم بر دوش همگان است.

وی تصریح کرد: همانگونه که رهبر انقلاب فرموده‌اند این انقلاب بی نام خمینی در جهان شناخته شده نیست باید ارزش‌ها و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را همراه با سیره فکری و عملی بینانگذار کبیر انقلاب اسلامی برای دنیا شناساند و تفهیم کرد.

محمدی با این بیان که امام خمینی (ره) پرچمدار تفکر ظلم ستیزی و نفی سلطه استکباری است، گفت: باید در تبیین این اندیشه ناب و قرآنی در میان آحاد جامعه تلاش کنیم تا سیره و مشی امام راحل مورد تحریف قرار نگیرد زیرا با وجود گذشت سال‌ها از ارتحال امام (ره) هنوز خط و راه ایشان پر رهرو است و بنابراین باید در جهت نشر آرمان و ارزش‌های انقلاب روز به روز دغدغه بیشتری داشته باشیم.

وی از برگزاری مراسم محوری مرکز استان در سالروز ارتحال امام راحل ره (14خرداد) ساعت 10:30صبح در مسجد انقلاب بجنورد با ایراد سخنرانی آیت الله سیداحمد خاتمی، امام جمعه موقت تهران خبرداد،گفت: به همین منظور برنامه‌های متعددی در ستاد بزرگداشت ارتحال امام (ه) در شهرستان‌های مختلف استان تدارک دیده شده که برگزاری مسابقات فرهنگی، محفل انس با قرآن، سخنرانی و برپایی نمایشگاه از جمله این برنامه‌ها است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان‌شمالی تصریح کرد: برپایی مسابقات فرهنگی همانند بازخوانی وصیت نامه امام (ره) و بیانات رهبر معظم انقلاب با رویکرد مشارکت کارکنان دستگاه‌های اجرایی و درون دستگاهی در دستور کار است.

وی با تاکید بر اهمیت حضور حداکثری مردم در مراسمات انقلاب، گفت: یکی از مولفه‌های قدرت نظام و انقلاب حضور پرشور و دشمن شکن مردم در مناسبت هاست و همواره حضور مردم در صحنه موجب عقب نشینی دشمن از مواضع خصمانه شان بوده است.

وی خاطرنشان کرد: باید همه مدیران و کارکنان نهادها اهتمام بیشتر و نگاه دغدغه‌مندانه‌ای نسبت به اجرای مناسبت‌های ملی و انقلابی داشته باشند، که البته این مهم در استان هم وجود دارد.

انتهای پیام
captcha