پیام تسلیت نماینده ولی‌فقیه و استاندار لرستان به‌مناسبت سالگرد ارتحال امام(ره)
کد خبر: 4145667
تاریخ انتشار : ۱۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۴

پیام تسلیت نماینده ولی‌فقیه و استاندار لرستان به‌مناسبت سالگرد ارتحال امام(ره)

نماینده ولی‌فقیه در استان و استاندار لرستان در پیامی مشترک فرا رسیدن سالروز ارتحال امام خمینی(ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد را تسلیت گفتند.

پیام تسلیتبه گزارش ایکنا از لرستان، حجت‌الاسلام سیداحمدرضا شاهرخی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌ جمعه خرم‌آباد و فرهاد زیویار،  استاندار لرستان به  مناسبت فرا رسیدن سالروز ارتحال امام خمینی(ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد پیام مشترکی صادر کردند.
 
 متن این پیام مشترک به شرح ذیر است:
 
«ملت رشید ایران اسلامی، سال‌ها در مسیر رسیدن به قله اقتدار و افتخار و در تاریخ سراسر مقاومت خود در برابر هجوم بیگانگان و دشمنان و مبارزه با ظلم و بی‌عدالتی، با هدایت بی‌نظیر بزرگ‌مردی از سلاله رسول خدا(ص) و حکیمی فرزانه، در راه دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی و رسیدن به استقلال و آزادی گام نهاد و با تقدیم هزاران شهید، پرچم پر افتخار ایران اسلامی را به اهتزاز درآورد، و بار دیگر دین و سنت نبوی و آیین علوی را احیاء نمود. 
 
هر سال که می‌گذرد، نیمه خردادماه، برای ملت شریف ایران، سالروز بزرگداشت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، امام خمینی(ره) به‌عنوان احیاگر اسلام ناب محمدی(ص) همراه با حزن و اندوه فراوان است. 
 
امام خمینی(ره)؛ رهبر آزادگان و مستضعفان جهان، شخصیتی بی‌نظیر و مرجعی بصیر، که نامی به بلندای تاریخ پر فراز و نشیب ایرانِ با صلابت دارد، که با فریادی بلند و قامتی راستین، در احقاق حق ملت ایران، مبارزه نمود، و قطعاً اقتدار و اعتلای امروز ما، ثمره اقتدای مردم ایران به سیره بزرگ امام عظیم‌الشأن و پیروی از شاگرد مکتب آن یگانه دوران، رهبر معظم انقلاب است. 
 
پیوند ناگسستنی ارتحال ملکوتی حضرت روح‌الله(ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد بر هیچ‌کس پوشیده نیست، تا آنجا که انقلاب اسلامی با نام و اندیشه و راه امام خمینی  و شهدای والامقام پانزدهم خرداد آغاز و در تاریخ ماندگار شد و اکنون وظیفه همگانی ماست، تا در صیانت از آرمان‌های امام راحل و انقلاب اسلامی، پایدار و استوار بایستیم و برای ترویج فرهنگ انقلاب اسلامی و امام عزیز، با همدلی و وحدت، دشمنان را از توطئه‌های شوم خود نا امید و پایه‌های اقتدار و عزت ایران اسلامی را تضمین نمائیم. 
 
اینجانبان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره معمار و بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره)، سالگرد رحلت آن یار سفر کرده و شهدای والامقام ۱۵خرداد را به محضر حضرت ولی‌عصر(عج) و مقام معظم رهبری و مردم همیشه در صحنه و شهیدپرور و ولایتمدار استان لرستان، تسلیت عرض می‌نماییم، و از مردم متدین و انقلابی استان لرستان و شهرستان خرم‌آباد دعوت می‌کنیم، در مراسم‌هایی که به همین مناسبت در سراسر استان برگزار می‌شود شرکت فرمایید.» 
انتهای پیام
captcha