جانباز فعال قرآنی تجلیل شد
کد خبر: 4145882
تاریخ انتشار : ۱۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۶

جانباز فعال قرآنی تجلیل شد

با حضور دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر اردبیل، امام جمعه نیر و رئیس اداره بنیاد شهید این شهرستان، از جانباز گرانقدر «آقاوردی هدایت» به‌دلیل خدمات ارزنده در زمینه ترویج فرهنگ قرآنی تجلیل شد.

جانباز فعال قرآنیبه گزارش ایکنا، به نقل ایثار اردبیل، در جهت تجلیل از ایثارگران فعال در زمینه امر به معروف و نهی از منکر و با حضور دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان، امام جمعه نیر و رئیس اداره بنیاد این شهرستان، روز ۱۴ خرداد ماه، از جانباز گرانقدر «آقاوردی هدایت» به‌دلیل خدمات ارزنده در زمینه ترویج فرهنگ و معارف قرآنی تجلیل شد.

حجت‌الاسلام سیدابراهیم میرعباس‌زاده، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر اردبیل در این مراسم، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: فعالیت‌های ایثارگران در زمینه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه قابل ستایش است و این عزیزان به‌دلیل جایگاه والایی که در جامعه دارند، بهتر از سایرین می‌توانند به امر به معروف و نهی از منکر بپردازند و قطعا سخنان آنان در بین مردم از پذیرش و اثرگذاری بالایی برخوردار است.

امام جمعه نیر از فعالیت‌های ارزنده جانباز گرانقدر در رمینۀ ترویج معارف قرآنی تجلیل کرد و وی را الگویی برای جوانان دانست. موسی هجری، رئیس اداره بنیاد شهید نیر نیز در این مراسم گفت: جانبازان گران‌قدر چه در دوران جبهه و جنگ و چه بعد از پیروزی ایران اسلامی در نبرد نابرابر حق علیه باطل، همواره در زمینۀ امر به معروف و نهی از منکر جزء سرآمدان بوده‌اند و علاوه بر گذشتن از جان و سلامتی خویش، در زمینۀ سوق دادن جامعه به سمت معروف‌ها و نیک‌ها نقش‌آفرینی کرده‌اند.

انتهای پیام
captcha