برگزاری دوره‌های مجازی حفظ و تثبیت قرآن در وبگاه تسنیم
کد خبر: 4145960
تاریخ انتشار : ۱۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۷

برگزاری دوره‌های مجازی حفظ و تثبیت قرآن در وبگاه تسنیم

کانال «وبگاه قرآنی تسنیم» در پیام‌رسان ایتا تحت نظارت غصون مسلمی، مدرس و حافظ کل قرآن با هدف برگزاری دوره‌های مجازی حفظ و تثبیت ویژه بانوان فعالیت می‌کند.

وبگاه قرآنی تسنیم

به گزارش ایکنا، کانال «وبگاه قرآنی تسنیم» در پیام‌رسان ایتا تحت نظارت غُصون مسلمی، مدرس و حافظ کل قرآن با هدف برگزاری دوره‌های مجازی و غیر حضوری حفظ و قرائت قرآن ویژه بانوان فعالیت می‌کند.

دوره حفظ ویژه جزء یک، روز‌های زوج، دوره حفظ عادی جزء هشت، روز‌های دوشنبه، دوره حفظ فشرده جزء ۲۳ روز‌های یکشنبه و چهارشنبه و همچنین دوره تثبیت محفوظات، روز‌های دوشنبه با تدریس مسلمی از جمله برنامه‌های این کانال است.

همچنین در کنار آن نیز دوره قرائت شامل روخوانی، روان‌خوانی و تجوید به تفکیک بانوان بزرگسال و دختران نوجوان و صحت نماز (آموزش مخارج حروف) با تدریس معصومه عباسی‌نظری، داور مسابقات بین‌المللی، دوره صوت و لحن (از سطوح مقدماتی تا پیشرفته) ویژه بانوان با تدریس رضوان جلالی‌فر برگزار می‌شود.

برگزاری دوره حفظ خردسالان در دو گروه سنی ۴ تا ۶ سال و ۷ تا ۱۱ سال با تدریس حسن حبیبی و دوره خوشنویسی از سطوح (مبتدی، متوسطه و پیشرفته) با تدریس زینب‌سادات بهشتی از دیگر کلاس‌های مجازی و آنلاین این وبگاه قرآنی است.

بانوان علاقه‌مند برای عضویت در این کانال می‌تواننند به نشانی vebgahqoranitasnim@ مراجعه کنند و همچنین این وبگاه در اینستاگرام دارای صفحه به نشانی tasnimqurani است. همچنین متقاضیان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره‌های ۰۹۳۶۳۷۲۷۴۷۸ و ۰۹۳۸۶۲۰۴۷۵۵ تماس بگیرند.

انتهای پیام
captcha