بی‌طرفی متولیان انتخابات زمینه‌ساز مشارکت حداکثری است
کد خبر: 4146172
تاریخ انتشار : ۱۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۵

بی‌طرفی متولیان انتخابات زمینه‌ساز مشارکت حداکثری است

استاندار سمنان گفت: برقراری امنیت در سایه رعایت اصل بی‌طرفی متولیان امر انتخابات، زمینه‌ساز مشارکت حداکثری می‌شود.

سید محمد رضا هاشمی استاندار سمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان، عصر روز گذشته، 16 خرداد در نشست شورای اطلاع‌رسانی استان با بیان اینکه یکی از زمینه‌های تحقق حضور و مشارکت حداکثری، اعتمادآفرینی در خصوص اصل بی‌طرفی متولیان امر انتخابات در بین مردم است، اظهار کرد: در حوزه انتخابات ما مرجع تفسیر نیستیم و در این راستا قانون انتخابات باید به صورت دقیق اجرایی شود و این قانون باید ملاک و معیار متولیان امر قرار گیرد.

وی ادامه داد: برقراری امنیت انتخابات، برگزاری انتخابات سالم در سایه رعایت اصل بی‌طرفی و سلامت در رقابت در انتخابات توسط همگان، پایه تحقق حضور حداکثری و مشارکت است.

استاندار سمنان با بیان اینکه تولید محتوا برای جامعه هدف امری حائز اهمیت است که نباید از آن غافل شد افزود: جلسات و اقدامات شورای اطلاع‌رسانی باید به صورت راهبردی و عملیاتی دارای خروجی مؤثر در متن جامعه و در بین مردم باشد.

به گفته وی بازنشر واقعیت‌های موجود در سطح جامعه و دستاوردهای به دست آمده توسط دولت سیزدهم در استان از طریق تولید محتوای مؤثر، یکی از مباحثی است که باید در راستای اقناع‌سازی مردم و تحقق مشارکت حداکثری مورد توجه باشد.

انتهای پیام
captcha