درخشش قرآن‌آموز مؤسسه بیان جاوید اسلامشهر در مسابقات دانش‌آموزی
کد خبر: 4146335
تاریخ انتشار : ۱۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۸

درخشش قرآن‌آموز مؤسسه بیان جاوید اسلامشهر در مسابقات دانش‌آموزی

ارشیا حاجی‌بابائیان از قرآن‌آموز مؤسسه بیان جاوید اسلامشهر با موفقیت در چهل و یکمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان استان تهران در رشته حفظ 20 جزء به مرحله کشوری راه پیدا کرد.  

غلامحسن جهانگیری، مدیر مؤسسه قرآن و عترت بیان جاوید اسلامشهر در گفت‌وگو با ایکنا گفت: ارشیا حاجی‌بابائیان از قرآن‌آموز مؤسسه در مرحله استانی چهل و یکمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان استان تهران در رشته حفظ 20 جزء درخشید.

وی با اشاره به اینکه دوره حفظ و تثبیت در مؤسسه ویژه دانش‌آموزان علاقه‌مند و پس از شناسایی استعداد و ظرفیت آنها انجام می‌شود، ادامه داد: موفقیت دانش‌آموزان در امور درسی از دیگر شروط اصلی ثبت‌نام است. همچنین کلاس حفظ مؤسسه با تدریس یوسف فرهادی، حافظ کل قرآن برگزار می‌شود.

عضو شورای توسعه قرآنی و مسؤل مجمع قرآنیان اسلامشهر اضافه کرد: بهترین راه برای تحقق منویات و فرامین رهبری درباره تربیت 10 میلیون، برپایی جلسات سنتی آموزش قرآن در مساجد، منازل و اماکن عمومی و مذهبی و مردمی‌سازی و حمایت از کنشگران قرآنی در محلات است.

یادآور می‌شود، مؤسسه قرآن و عترت بیان جاوید اسلامشهر فعاليت خود را از سال ٩٠ با مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با محوریت آموزشی، تبليغی و ترويجی، برگزاری دوره‌های تربیت مربی، برگزاری دوره‌های آمادگی كارشناسی و كارشناسی ارشد ويژه حفاظ و ... آغاز كرده است.  

انتهای پیام
captcha