همه تلاش ما برای ایجاد عدالت و احقاق حق است
کد خبر: 4146457
تاریخ انتشار : ۱۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۶
رئیس قوه قضائیه:

همه تلاش ما برای ایجاد عدالت و احقاق حق است

حجت الاسلام والمسلمین غلامحسین اژه‌ای گفت: همه تلاش ما برای ایجاد عدالت و احقاق حق است و در این راستا با برنامه‌ریزی مناسب وارد کار شده‌ایم.

حجت الاسلام والمسلمین غلامحسین اژه ای

به گزارش ایکنا از مازندران، حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای، رئیس قوه قضائیه، در دوره جدید توجه به سفرهای غیر رسمی و بدون تشریفات را با قوت در کنار سفرهای رسمی خود در دستور کار قرار داده و استان مازندران امروز پنجشنبه 18 خردادماه شاهد هشتمین سفر غیر رسمی و بدون تشریفات رییس قوه قضاییه و بیست‌ودومین سفر استانی از بدو تصدی در دستگاه قضا به استان‌هاست. 

رئیس قوه قضاییه کشور، در دیدار با جمعی از مسئولان ارشد اجرایی و قضایی مازندران در ساری گفت: همه تلاش ما برای ایجاد عدالت و احقاق حق است و در این راستا با برنامه‌ریزی مناسب وارد کار شده‌ایم.

وی افزود: برنامه‌ریزی مناسب و خوبی برای مبارزه با فساد در دستگاه قضا انجام شده و همه تلاش ما برای احقاق حقوق عامه مردم است. با تداوم عزم همگانی قضات و کارکنان دستگاه قضایی در سراسر کشور برای تحقق روزافزون مبارزه با فساد در دستگاه قضا گام برمی‌داریم.

رئیس قوه قضائیه کشور با اشاره به مسائل مربوط به حوزه زمین و محیط زیست و مسائل مرتبط با حوزه‌های اشتغال و صنعت در استان مازندران، اظهار کرد: مدیران استان مازندران باید در استفاده از زمان، امکانات و چگونگی تصمیم‌گیری در خصوص مسائل چندوجهی و چندگانه در این استان، دقت نظر بسیار بالایی داشته باشند.

وی اظهار کرد: مدیران استان مازندران باید مسائل و مشکلات اساسی و اولویت‌دار استان را احصا و در راستای رفع آن‌ها تلاش کنند. باور من این است که بخش عمده‌ای از مشکلات و مسائل استان مازندران در نتیجه هم فکری مسئولان و هم‌افزایی دستگاه‌های مختلف، در درون خود استان قابل حل و فصل است.

دیدار با کارکنان و مسئولان قضایی مازندران و بازدید از بندر امیرآباد از جمله برنامه‌های یک روزه رئیس قوه قضاییه به مازندران است.

انتهای پیام
captcha