کارگاه «زیباخوانی قرآن کریم» ویژه خواهران برگزار می‌شود
کد خبر: 4146479
تاریخ انتشار : ۱۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۲
از سوی مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل بیت؛

کارگاه «زیباخوانی قرآن کریم» ویژه خواهران برگزار می‌شود

کارگاه «زیبا خوانی قرآن کریم» به همت مرکز قرآن و حدیث به صورت مجازی و آنلاین ویژه خواهران برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا از قم،  مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل بیت، کارگاه «زیبا خوانی قرآن کریم» را ویژه خواهران قرآن آموز سراسر کشور به صورت مجازی و آنلاین با تدریس «مرضیه توفیق‌نیا» برای علاقه‌مندان سراسر کشور برگزار می‌کند.

آموزش تجوید و صوت لحن از مهم‌ترین مباحث آموزشی مطرح شده در این کارگاه آموزشی فوق برنامه برای قرآن آموزان خواهر واحد مجازی مرکز قرآن و حدیث است.

این کارگاه آموزشی در روز‌های چهارشنبه از ساعت ۱۸ برای علاقه‌مندان از بستر اسکای روم برگزار می‌شود و لینک مربوط به ورود کلاس پس از ثبت نام برای شرکت کنندگان در گروه‌های کلاسی قرار داده می‌شود.

علاقه‌مندان برای ثبت نام در این کارگاه آموزشی و کسب اطلاعات بیشتر در مورد دوره آموزشی می‌توانند به آیدی @Qhkarimeh در پیام رسان ایتا پیام ارسال و یا از طریق لینک ثبت نام Qhkarimeh.com در این کارگاه آموزشی ثبت نام کنند.

 ثبت نام ترم تابستان مرکز قرآن و حدیث از ۶ خردادماه آغاز شده و علاقه‌مندان خواهر و برادر سراسر کشور با مراجعه به سایت مرکز قرآن و حدیث ضمن مشاهده دوره‌های قرآنی و معارفی می‌توانند در این دوره‌ها به صورت حضوری، آنلاین، آفلاین، تلفنی و یا مطالعاتی ثبت نام کنند.

همچنین شروع کلاس‌ها با تکمیل ظرفیت کلاس‌ها انجام خواهد شد و اولویت پذیرش با کسانی است که زودتر در دوره‌های قرآنی و معارفی مرکز ثبت نام کنند.

انتهای پیام
captcha