مجریان نماز جمعه نقش تعیین کننده‌ای در شکوه این فریضه دارند
کد خبر: 4146620
تاریخ انتشار : ۱۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۸

مجریان نماز جمعه نقش تعیین کننده‌ای در شکوه این فریضه دارند

مدیرنمایندگی دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان یزد با اشاره به اینکه نمازجمعه ممتازترین عبادت در بین همه عبادت‌هاست، نقش تعیین‌کننده مجریان را در برگزاری و شکوه این فریضه مهم دانست.

سیدجمال‌الدین نجم‌الهدی، مدیر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه یزدبه گزارش ایکنا از یزد، حجت‌الاسلام سید جمال‌الدین نجم‌الهدی، مدیرنمایندگی دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان یزد، امروز در نشست آموزشی مجریان نمازجمعه استان گفت: یکی از بیشترین حملات سایبری به سایت‌هایی است که خطبه‌ها و اخبار نماز جمعه در آن بارگذاری می‌شود.

وی ادامه داد: این امر به خوبی نشان می‌دهد که عده‌ای با نماز جمعه دشمنی دارند و چون نمازجمعه خاری در چشم دشمن است، مجریان نمازجمعه نقش تعیین کننده‌ای در برگزاری این فریضه دارند. بنابراین لازم بود به جهت رشد و اعتلای جایگاه نمازجمعه دوره‌ای کاربردی و پر ثمر به صورت فشرده برای مجریان نمازجمعه برگزار شود.

نجم‌الهدی بیان کرد: نمازجمعه ممتازترین عبادت در بین همه عبادت‌هاست چرا که قرار است مسلمین دور هم جمع شوند و فریضه‌ای به‌جا آورند که خداوند متعال از آن در قرآن کریم به ذکرالله یاد می‌کند.

یادآور می‌شود نشست آموزشی ویژه مجریان پایگاه‌های نماز جمعه استان با هدف مهارت‌افزایی مجریان پایگاه‌های نمازجمعه استان برگزار و فن بیان، گویندگی، آشنایی با اصول خبرنگاری و نویسندگی، لحن و خوانش گویندگی، زبان بدن، اصول روایتگری و سخنوری و روش ارتباط‌گیری مؤثر با مخاطبان به صورت ویژه و تخصصی  آموزش داده شد.

انتهای پیام
captcha