محکومیت دستگیری مخالفان رژیم صهیونیستی در انگلستان
کد خبر: 4147402
تاریخ انتشار : ۲۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۰

محکومیت دستگیری مخالفان رژیم صهیونیستی در انگلستان

جنبش اسیران در زندان‌های رژیم صهیونیستی دستگیری فعالان مخالف صهیونیست‌ها توسط مقامات انگلستان را محکوم کرد.

به گزارش ایکنا، به نقل از وبگاه عربی 21، جنبش اسیران در زندان‌های رژیم صهیونیستی دستگیری فعالان مخالف این رژیم در انگستان را محکوم کرد.

این فعالان، اعتراض و مخالفت خود را با آن دسته از شرکت شرکت‌های انگلیسی نشان داده بو دند که هم‌دست با ارتش رژیم صهیونیستی بوده و برای آن سلاح تهیه می‌کنند.

جنبش اسیر در بیانیه خود اعلام کرد که مقامات انگلستان 9 نفر از اعضای جنبش Palestine Action را دستگیر کرده‌اند؛ جنبشی که مخالف شرکت‌هایی است که مستقیماً در ادامه اشغال فلسطین توسط اسرائیل و متعاقب آن پاکسازی قومی مردم شریک هستند.

این جنبش در ادامه بیانیه خود افزوده است: مقامات انگلستان تنها دو عضو Palestine Action را آزاد کردند و هفت عضو دیگر آن در بازداشت باقی ماندند.

جنبش اسیر از تلاش‌های جنبش Palestine Action که باعث بسته شدن چندین مرکز متعلق به شرکت «Elbit»، قدردانی کرد.

این شرکت متخصص در تولید هواپیماهای بدون سرنشین و سلاح و عرضه آن به رژیم صهیونیستی است.

جنبش اسیر، اقدام شرکت Elbit و دیگر شرکت‌های انگلیسی برای بازاریابی تسلیحات خود و آزمایش آن‌ها در نوار غزه را محکوم کرده و این رفتار را نقض قانون بین‌المللی انسانی و مشارکت در جنایات مستمر اشغالگران علیه مردم فلسطین دانست.

این سازمان از نهادهای حقوقی و حقوق بشری بین‌المللی خواست تا با جدیت و از طریق اقدامات رسمی و مردمی برای تحت فشار قرار دادن دولت انگلستان وارد عمل شوند تا فعالان بازداشت‌شده آزاد شوند.

انتهای پیام
captcha